reede, 2. veebruar 2018

Peatükk 73: Mon Repose söögid

Mon Repose söögid olid nii maitsvad. Ma sõin neid sööke Mon Repose restoranis, Narva maantee 92, 10127, Tallinn. Restoran on avatud reedel ja laupäeval 12 tundi, pühapäeval 10 tundi ja esmaspäeval, teisipäeval, kolmapäeval ja neljapäeval on avatud 11 tundi. Me käisime seal eile, et tähistada minu õe 23. sünnipäeva.
Mu õe sünnipäev oli 1 päev pärast seda, kui ma vaatasin kuuvarjutust, aga ma räägin kuuvarjutusest pärast poole. Mon Repos on prantsuse keeles ja see tähendab Minu Puhkus. Meie laua number oli 6. Me sõime põhisaalis. Me nägime veel peakoka korrust ja kõrgemat korrust, kus on väga romantiline, seal on üks laud ja mitu küünalt kõrgemal korrusel.

Kõigepealt ma räägin pastast. Pasta oli tehtud makaronidest, kanast, juustust, kastmest ja kurgitomati salatist. Tekstuur oli pehme, toidu maitse oli parajalt soolane ja temperatuur oli piisavalt soe. Mulle maitses see pasta väga, sest ma armastan juustu. Ma maitsesin veel ome õe taldrikust, krevetti ja isa taldrikust jänest ja võlts õuna, mis oli tehtud linnu maksapasteedist.

Nüüd ma räägin magustoidust. Magustoit oli tehtud šokolaadist, mustsõstrast ja vaniljejäätisest. Tekstuur oli pehme, toidu maitse oli parajalt magus ja temperatuur oli mitte liiga külm ja mitte piisavalt soe, aga oli ideaalne ja ei sulanud ära. Ma maitsesin veel ema jõhvikamagustoitu, mis oli tehtud vedela lämmastikuga. 
Lämmastik on üks aatom, mis on inglise keeles Nitrogen. Selle aatomi tähis on N.

Ma jõin veel ananassimahla.
Ma tahan varsti veel minna sellesse restorani.

Nüüd ma räägin kuuvarjutusest.
Me vaatasime kuuvarjutust 31. jaanuaril kohuotsa vaateplatvormil koos oma ema, venna ja mu venna pruudiga, kes ei ole minu peres. See oli sinine kuu, superkuu ja kuuvarjutus ühekorraga, seda pole juhtunud umbes 150 aastat. Kuu nägi välja punane, sest see punane tuleb maa atmosfäärist.
Me ei näinud täieliku kuuvarjutust, aga me nägime osalist kuuvarjutust.
Päike loojus 31. jaanuaril kell 16:35 ja kuu tõusis kell 16:34 või 1 minut varem, kui päike loojus.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar