neljapäev, 4. august 2016

Peatükk 9: Praemunad peekoni, seente, ubade ja salatiga

Praemunad peekoni, seente, ubade ja salatiga oli maitsev. Minu ema küpsetas seda minu kodus Tallinnas.

Ma ei söönud seda kõike ära, aga ma söön seda edasi kell 11:55:38 4. augustil 2016.

Praemunad on praetud kanamunad ja natukene soola.

Šampinjonid on kõige populaarsemad kultuurseened. Need sobivad söömiseks nii toorelt, praetult, küpsetatult kui grillitult. Sisaldavad palju B-grupi vitamiine ja fosforit. Säilivad hästi jahedas ja kuivas.

Peekon on minu kõige lemmikum söök. Peekon on sea küljeliha. Selles on taid ja pekki. See ei ole sama Tai kui on Aasias. Aasia Tai asub Birma, Laose ja Kambodža vahel.

Oad on kaunviljad, ja need on väga väga kasulikud sest seal on väga palju valke ja need olid purgis tomatikastes.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar