teisipäev, 3. oktoober 2017

Peatükk 62: Nõmme sõõrikud

Nõmme sõõrikud olid nii maitsvad.
See oli minu kõige esimene kord oma elus, kui ma sõin sõõrikuid. Ma sõin neid sõõrikuid eelmisel reedel Nõmme sõõrikukohvikus,  Jaama 12, 11621 Tallinnas, Eestis.

Ma sõin neid 5 tükki ja tulin sinna koos oma ema ja oma vana õega. Vana õde tähendab seda, et õde on täiskasvanud ja ei ole enam laps. Ta on tore õde, sest ta ei ole loll ja ta on käinud ülikoolis. Me käisime sõõrikukohvikus, et me ei nälgiks ära, sest me ei jõudnud kodus süüa, sest mu õde oli haige ja me pidime viima teda arsti juurde. Mu õele tehti süsti, aga mulle ja minu emale ei tehtud süsti ja ma ei soovinud süsti, sest ma ei olnud haige ja mu ema ei olnud haige ka. Ma jõin sõõrikute kõrvale kirsimahla.

Sõõrikud ei ole väga kasulikud ja neid tohib süüa väga vähe.
Sõõrikud on tehtud taignast ja pandud õlisse küpsetama nagu friikartulitega on sama asi.
Sõõrikute peal oli tuhksuhkur. Tallinnas on olemas 2 sõõrikukohvikut.
Üks sõõrikukohvik on kesklinnas ja üks on Nõmmel.

Ma arvan, et mu õde on nüüd terve.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar