laupäev, 4. november 2017

Peatükk 64: Kana ja juustu pitsa

Kana ja juustu pitsa oli nii maitsev.
Ma sõin seda neljapäeval väikeses pitsabaaris mille nime ma ei tea, Balti jaamas, Tallinnas.
Balti jaam avati 147 aastat tagasi aastal 1870.

Sellel pitsal oli olemas, pitsapõhi, juust, kana ja rukola. Rukola on põld-võõrkapsas. Seda kasvatatakse Eestis ka. See oli väike pitsa ja oli mulle paras ja ma jaksasin selle pitsa ära süüa.

Pärastpoole me läksime kosmoseklubisse rongiga Hiiule ja sealt me läksime bussiga Tähetorni. Me jõudsime piisavalt vara Tähetorni. Kosmoseklubi algas kell 6.

Me rääkisime seal kosmoseklubis veidi ja selle kosmoseklubi juhatajal oli olemas 73 kilone meteoriit mis oli toodud Siberist, Venemaal ja selle meteoriidi tõi üks venelane ja selle kosmoseklubi juhatajal oli olemas ka Tšeljabinski meteoori tükk mille tõi üks venelane ka.

Sellel Tähetornil oli olemas ka teleskoop mis saab suurendada 1000 korda ja kaalub 1 tonn või 1000 kilogrammi või 1000000 grammi. 

Ma soovin teadlaseks saada, et ma kasutan väga väga õrnalt ohtlikke kemikaale ja ma vaatan selliselt teleskoobilt mis suurendab sama palju kui European Extremly Large Telescope mis on plaanitud ehitada valmis aastaks 2022 ja mis on veidi suurem kui korvpalliväljak. Ma vaatan selle teleskoobiga Phobost, Deimost, muude süsteemide planeete, Jupiteri, Saturni, Uraani, Neptuuni, Pluutot, 
Neptuuni taguseid objekte, Kuud, Andromeedat mis on Linutee lähim galaktika ainult 2.5 miljon valgus aastat kaugel ja põrkab Linnuteega 4 miljardi aasta pärast.

Ma ei olnud veidi õnnelik neljapäeval, sest taevas oli väga pilvine mis häiris mind, et ma mõtlesin minna kõrbesse, et vaadata seal teleskoobiga, sest seal ei ole ühtegi pilve.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar