pühapäev, 31. detsember 2017

Peatükk 67: Aasta viimased pannkoogid

Täna on eriline päev. Täna keskööl algab uusaasta 2018! See on viimane blogipostitus aastal 2017. Ja ma ei lähe magama kell 21:00 ega 22:00, vaid 1. jaanuaril kell 2:30.

Nüüd tagasi toidu juurde. Aasta viimased pannkoogid olid nii maitsvad. Ma sõin neid pannkooke oma uues kodus. Nende peal oli vaarikamoos. Need maitsesid päris hästi, sest vaarikamoos on magus. Ilma moosita mulle ei meeldi pannkooke süüa. Pannkoogid tegi ema ja moos oli toiduvabrikus tehtud. Ma sõin ema tehtud moosi septembris ära.

Ma kolisin 11. detsembril 2017. Ma saan siin ka blogi kirjutada.

Ma teen oma suure peo täna oma perele ja külalistele. Ma tahan osta snäkke. Ma tegin terve nimekirja ka. Poe nimekirjas oli tomat, kurk, hapukoor (dipi kastmeks), vorst, juustukuubikud, sink, limonaad, alkoholi vaba šampus, säraküünlad, Nacho Chips, viinerid ja kohukesed magustoiduks. Mul on olemas veel külmikus sellerit ja porgandit. Ma soovin natukene lõigata ja ema lõikab ka. Ma tahan teha sellest pildi blogipostitusse, aga ma ei tea kas ma jõuan.

Head vana aasta lõppu armsad lugejad.
Järgmine blogi postitus on aastal 2018!

2 kommentaari:

  1. Kallis, Spetsialist! Palju õnne sulle ja su perele uue kodu puhul! On rõõm, et saad ka selles uues kodus blogi kirjutada. Oleksin ääretult kurb, kui 2018 aastal uusi postitusi ei ilmuks. Ma loodan, et saad täna kõik ettevalmistused kenasti tehtud ja sul tuleb tore õhtu koos sõpradega.
    Soovin sulle ja sinu kallitele vahvat aastavahetust!
    Jääme kohtumiseni uuel aastal!

    VastaKustuta
  2. Ilusat aastavahetust!
    Tervitan sind Tartust ja soovin uueks aastaks palju maitsvaid toite, millest kirjutada!

    VastaKustuta