pühapäev, 6. mai 2018

Peatükk 80: Kassisaba pidupäevasöögid

Kassisaba pidupäevasöögid olid nii maitsvad. Ma sõin eile mustika, maasika ja vaarika jäätist, juustukooki, Falgi pargi kooki ja maasika rabarberi kompotti. Ja jõin morssi.

Ma sõin maasika rabarberi kompotti, juustukooki ja morssi Koidu 7 ühes kohvikus nimega Lõpppeatuse kohvik ja ma käisin seal, sest seda pole iga päev seal. Maasika rabarberi kompott oli mulle väga väga väga magusasti hea, nagu läheksin tagasi oma sõbra juurde Hispaaniasse, millest ma rääkisin viimases peatükis. Tekstuur oli pehme ja kompoti peal oli mandlikreem. Tegelikult ostis ema selle söögi endale, aga ma sõin selle ära. Vabandust ema!
Juustukook oli magus, tekstuur oli pehme, temperatuur oli soe ja ma lisasin juustukoogile maasika rabarberi kompotti peale.

Falgi pargi kooki ja mustika, maasika ja vaarika smuutijäätist sõin ma Wismari või Falgi või Kassisaba pargis.

Mustika, maasika ja vaarika smuutijäätis maitses hästi, tekstuur oli natuke kõva ja külm, aga maitse oli magus. Falgi pargi kook oli maitsev, tekstuur oli ka pehme, tort oli jahe ja sellel tordil oli isegi pilt ka. Torti pakkus Briti saatkond.

Ma olin Tehnika tänava ja Adamsoni tänava nurgal kell 11.30  ja paraadil aitasin hoida suurt võltsi kassipead toki otsas ja nägin drooni, kahte kassi ja üherattalist jalgratast ehk monoratast. Ma kandsin Kassisaba pidupäeval minu ema kootud kassimütsi, mis oli pruun ja sinimustvalget kampsunit, mis oli tehtud 65% lambast ja 35% alpakast ja mu ema kudus selle. Kui mu ema võib teha tulevikus väga palju neid kampsuneid ja kassimütse, siis need võivad olla müügiks. Mu ema ei ole päris kindel praegu, kas ta tahab seda teha. Ma arvan, et see on hea mõte, et müüa selliseid riided, sest siis näeb Kassisaba välja nagu kasside elupaik. Mulle meeldib Kassisaba päeval, kui Kassisaba on juba nüüd nagu territoorium ja sellel on oma lipp kõige esimest korda oma elus.

Järgmises peatükis ma räägin milline võib näha välja minu 10. sünnipäev.
Ja 9. mail on Jupiter kõige lähemal Maale sellel aastal.
Kohtume hiljem!


2 kommentaari:

  1. Oo, juba ootan järgmist sissekannet!

    VastaKustuta
  2. Tervitused kõikidele kassisabalastele! Olgu nad sabaga või ilma :)

    VastaKustuta