laupäev, 9. mai 2020

Peatükk 106: Kanamuna

Tervist! Enne, kui me alustame blogi, mul on üks värskendusuudis.

Me saime 4. mail endale kuke, kellele me panime nimeks Mauno, ta on sündinud eelmisel suvel ja ta on kirjupruun.

Ja täna mul on veel üks uudis! 8. mail kuskil päeva ajal oli Eevi munenud ühe väikse 5 sentimeetrise muna. Me plaanisime ühte väikest aupidu selle muna puhul, kus ma söön selle õhtul ära. Kui me avasime selle muna, siis tekkis üks üllatus veel (see pole tibu)...  See oli kahe kollasega muna, mis on haruldane! Ma ei ole kindel, aga öeldakse, et on 1/10 000 võimalus või natuke vähem, et munal on kaks kollast. Nüüd meie kana Eevi kahe kollasega muna on tema jaoks küll hea elusaavutus.



Nüüd ma jätkan. Pärast praadimist, me mõtlesime teha sellest munast võileiva, nii et me panime majoneesi, lehtsalatit, tomatit, avokaadot, soola, pipart ja praetud kahe kollasega muna. Temperatuur oli soe, tekstuur oli pehme ja see maitses 96.5 kuni 100%.

Pärast poole meil oli isegi üks tort, aga ma ei ole kindel mis selle sees oli, aga see maitses natuke nagu šokolaad, maasikamoos ja juustukook ja see maitses mulle 96.475 kuni 100%. See oli poest ostetud tort ja see kukkus natuke enne kojujõudmist, aga see maitset ei muuda.

See on kõik mida ma oskan rääkida ja ma soovin sulle head tervist ja nägemiseni!


1 kommentaar:

  1. Elagu kukk ja elagu kanad! Palju õnne esimese muna puhul! Ja kukkunud tort väärib kindlasti ärasöömist. Täiega!
    Tervitused Viljandist sinna Saate tarre. Ühel päeval kohtume!

    VastaKustuta