laupäev, 8. august 2020

Peatükk 108: Kodutehtud ramen

Tervist blogilugejad! 

Kodutehtud ramen

Täna mul on kaks huvitavat lugu, millest ma räägin. 

Kõigepealt ramen.

Ramen on üks Jaapani nuudlisupi söök, mida ma olen söönud ainut paar korda enda elus. Tänane ramen oli kodutehtud ja mu ema tegi selle. Koostiained selle eine sees olid: munanuudlid, meie keedetud kanamunad, Aasia puljong, ingver, porgandiviilud, seller, seened, roheline sibul, tšilli ja kuivad vetikad. 

Kõigepealt mu ema pani teekannuga vett keema ja pani kaussi nuudlid. Siis ta valas selle keedetud vee nuudlitele peale, keetis ka munad ja praadis kanaliha. Pärast seda ta soojendas Aasia puljongit ja lisas rohelist sibulat, tšillit, porgandid, sellerit ja idu. Ja viimaks ta kooris meie kanamunad, pani nuudlitega puljongisse ja mina lisasin enda portsule kuivatatud vetikat. 

See oli mahlane, soolane, soe ja mulle maitses 90-100%. Ainus, mis mulle ei maitsenud, oli seller. 

Nüüd teine osa.

Kui sa oled lugenud mu blogi hiljuti, siis sa tead, et mul on seitse kana ja kukk ja kilpkonn. Aga mul on midagi uut. Üks meie kanadest, Milvi, hakkas hauduma. Nii et me võtsime kümme muna ühelt kanapidajalt naabrilt ja panime need tema alla. Siis meil koorus üks muna ja ta toksis ja hüüdis. Varsti ta koorus rohkem ja siis muna avanes. Selle sees oli tumehall tibu, aga teised munad olid tühjad. Peale tema sündi me ehitasime Milvile ja tibule ühe hoiu-looduspuuri. Me ei tea veel tibu sugu, aga me planeerime talle ametliku nimevõistluse. 

Ma soovin teile head ja turvalist augustit ja head aega! 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar