esmaspäev, 30. jaanuar 2017

Peatükk 36: Iskender kebab

Iskender kebab oli nii maitsev. Ma sõin seda asja Antalya Taverni restoranis Kristiine keskusest vist kilomeeter kaugel.

Ma sõin seda asja friikartulitega ja seal oli veel salat ka ja see maitses parasjagu soolaselt ja see ei olnud vürtsikas. Kebab oli lihast tehtud nagu vorsti moodi söök ja see oli Türgi restoran kus ma käisin. Ma ei ole käinud Türgi riigis, aga mulle türgi söök meeldib. Ma ei ole käinud Türgis, Egiptuses, Hiinas, Jaapanis, Lähis Idas, Ookeaanias ja muudes riikides samuti Läti pealinnas mille nimi on Riia ja Läti on meie naaber-riik. Ma olen käinud Siguldas ja Võnnus. Seal oli veel õliga sai, sibulad ja lavašš. Lavašš on õhuke nagu pannkook. Mul oli veel 2 kastet: üks oli punane ja teine oli valge. Ma ei söönud magustoitu selle pärast, et mul oli kõht täis.

Ma jõin veel kirsimahla ka.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar