reede, 10. veebruar 2017

Peatükk 39: Inglise hommikusöök

Inglise hommikusöök oli nii maitsev.
 Ma sõin seda asja Reval Cafe's Kosmose peatuse kõrval.Aga see ei asunud atmosfäärist väljas, see oli lihtsalt nimi.
Ja isegi ma ei söönud kodus hommikusööki, sest meie pliit ei töötanud.
Pliit läks katki selle pärast, et vesi läks pliidi peale ja siis kogu elekter kadus meie kodust ära.
Aga mitte joostes, sest elektril pole jalgu, see on lihtsalt särtsu täis ja valgus on mingi 1 miljard km/h või 1,000,000,000 km/h ja natukene rohkem aga mitte 2 miljard km/h või 2,000,000,000 km/h.
See km/h tähendab kui palju kilomeetrit materjal liigub tunnis ja isegi on olemas teisi kiiruseid.
Näiteks joktomeetris, zeptomeetris, attomeetris, femtomeetris, pikomeeteris, nanomeetris, mikromeetris, millimeetris, sentimeetris, tollis, detsimeetris, jalas, jardis, meetris, kilomeetris ja muudes ühikutes.

Ja on veel olemas ajaühikud sekundid, minutid, tunnid, päevad, nädalad, kuud
(aga mitte naturaalsed sateliidid mis tiirlevad ümber Maa, Marsi, Jupiteri, Saturni, Uraani, Neptuuni) ja siin on kääbusplaneedid millel tiirlevad kuud ka (Pluuto, Haumea, Makemake ja Eerise kuud).
Siin on veel ajaühikuid  aastaaegu, aastaid, dekaade, sajandeid ja muusid ühikuid.

Aga nüüd räägime sellest toidust millest ma tegin täna blogi. Mul oli praemuna, peekon, oad (aga need olid vürtsikad), ja 2 vorsti. Need kõik 3 maitsesid väga hästi, aga ma ei söönud vürtsikaid ubasid, sest mu keelele ei meeldi vürtsikad asjad. Mul oli veel peekoni pirukas ja multimahl. Ma ei jaksanud pirukat ära süüa ja mu pani selle kotti mis ei olnud XL suurusega vaid väike. Ma sõin selle piruka ära siis, kui mu kool lõppes.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar