pühapäev, 12. veebruar 2017

Peatükk 40: Pliinid lambalihaga ja šokolaadikook

Pliinid lambalihaga ja šokolaadikook olid nii maitsvad. Ma sõin seda asja Babulja kohvikus mis oli Venemaa kohvik ja see asus vanalinna piiril Tallinnas, Eestis.

Pliin oli väga paks pannkook. Mul oli veel lambaliha ka, aga see maitses 0.0065738% kala maitsega. Selles toidus ei olnud kala, aga selles toidus oli till. Ma jõin segumahla ja teed.

Šokolaadikoogi peal olid XXXS'i suurusega šokolaadi ja vanilje pallid.
Isegi šokolaadikoogi vahel oli veel kirsi maitseline asi, aga ma ei teadnud mis see oli ja ma arvasin, et see oli punane.

Selles kohvikus oli veel lastetuba. Mul oli päris õnnelik tuju, et telakas oli koos häälega lastetoas. Seal telekas oli veel Nu Pogodi mis on vene keelne saade ja Tom & Jerry mis on inglise keelne saade. Ma jäin rahule selle kohviku mängutoaga. Mängutoas oli veel pallimängukorv. Ma isegi tegin pildi ettekandijaga.


1 kommentaar:

  1. Mul läks seda lugedes kõht tühjaks. Väga isuäratavad fotod!

    VastaKustuta