neljapäev, 25. jaanuar 2018

Peatükk 71: Kohupiimakook tarretisega

Kohupiimakook tarretisega oli nii maitsev. Ma sõin seda toitu kodus.
Selle koogi koostisosad olid jahu, suhkur, kohupiim, muna ja või, kaunistuseks olid vaarikad, mustikad, kiivid ja tarretis. Kooki küpsetati 180 kuni 200 kraadi juures ja pool tundi või 30 minutit või 1800 sekundit. Ma tegin selle koogi koos oma emaga. Mu ema küpsetas koogi ja mina kaunistasin koogi kiivi ja marjadega, ma ladusin marju. Mu ema valas tarretist marjade peale, need tardusid 10 minutit või 600 sekundit.
See kook oli päris ilus ja maitses magusalt, tekstuur oli hea ja ma olen seda söönud varem. Ma panen sellele koogile nimeks SSEPKKT ehk Spetsialisti seitsmekümmne esimese peatüki kohupiimakook tarretisega.

Nüüd ma räägin kuuvarjutusest. Kuuvarjutus on siis, kui Maa blokeerib päikese valgust Kuu peal.
Järgmine kuuvarjutus on 31. jaanuaril 2018. See algab 6 päeva pärast.
Eestis sa ei saa näha täielikku varjutust. Varjutus kestab 1 tund 33 minutit ja 38 sekundit Tallinnas. Varjutus on kell 16:48.





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar