laupäev, 3. veebruar 2018

Peatükk 74: Ühepajatoit

Ühepajatoit oli nii maitsev.

Ma sõin seda kodus ja tegin seda sööki koos oma emaga. 
Mina koorisin kõik porgandid ja kartulid täitsa ise, mu ema lõikas juurvilju ja sealiha ja pruunistas sealiha ja pani potti.
Ühepajatoidu sees oli kartulid, porgandid, paprikad, kaalikad, sealiha, brüsseli kapsad, herned, seller, loorber, porru, petersell ja till. Me keetsime seda kuni juurviljad ja sealiha läksid pehmeks.
Tekstuur oli pehme ja maitse oli nii hea, et mu maitsenäsad tahtsid süüa brüsseli kapsast ja kõige pehmemat osa sealihast, mu maitsenäsadele meeldis see väga.

Nüüd ma räägin brüsseli kapsast, mis on mu lemmikaedvili. 
Brüsseli kapsast nimetatakse rooskapsaks. 
Brüsseli kapsas kasvab taime varre peal nagu viinamarjad.
Rooskapsa vars on nii kõrge, et see on 1 meeter või 10 detsimeetrit või 100 sentimeetrit kõrge.
Selle külge kasvab 20 kuni 70 rooskapsast. Need on maitsvad, ilusad ja kasulikud.
Nende sees on C-vitamiini ja mineraalaineid.

Head veebruari jätku armsad blogilugejad! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar