pühapäev, 4. märts 2018

Peatükk 78: Šokolaadimuffinid kreemiga

Šokolaadimuffinid kreemiga olid nii maitsvad.
Ma sõin seda kodus ja küpsetasin seda kodus täitsa ise.

Ma ostsin Prismast, Sikupilli poest, Ülemiste järve lähedalt šokolaadimuffinipulbrit, mis on Tartu Milli tehasest. Pulber kaalus 400 g ja maksis umbes 1,50 € või 150 senti.
Sa pead hoidma pulbrit kuivas ja jahedas kohas ja müüja oli Tartu Mill AS, Väike kaar 33, 50406 Tartu, Eestis ja telefoninumber on +372 7 428 807 ja ma panin selle info selleks, et te saate helistada Tartu Milli tehasesse kui te tahate.

Ma panin kaussi pulbrit, siis valasin liitrisesse mõõdukannu ja kasutasin 200 g vett ja 100 g õli ja selle valasin kaussi ja segasin selle ära. Ja siin on väike fakt: kui sa paned vee peale õli, siis õli hõljub vee peal. Õli hõljub vee peal, sest vesi on tihedam kui toiduõli. Toiduõli tihedus on 0,92g/cm3, vee tihedus on 1g/cm3, merevee tihedus on 1,1g/cm3, jää tihedus on 0,91g /cm3, elavhõbeda tihedus on 13,5g/cm3 ja raua tihedus on 7,9g/cm3.

Ma küpsetasin muffineid 180 kraadi peal ja 22,5 minutit või 22 minutit ja 30 sekundit või 1350 sekundit või 1350000 millisekundit. Mu ema pani need ahju, sest ma ise võin kõrvetada oma käsi.
Pärast küpsetamist mu ema pani nende peale kreemi, mis oli tehtud võist, toorjuustust, tuhksuhkrust, natukene sidrunist, natukene vanillist ja nalja pärast sinisest toiduvärvist, mis muutis mu keele siniseks.

Need maitsesid hästi ja soovitan teil sellest muffinipulbrist teha imemaitsvaid muffineid.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar