pühapäev, 23. oktoober 2016

Peatükk 21: Maasikajäätis ja kaeraküpsis


Maasikajäätis ja kaeraküpsis olid nii maitsvad. Ma sõin neid Cortile jäätisekohvikus vanalinnas, Tallinnas mis on Eesti pealinn. Kaeraküpsis on pildi peal paar ampsu söödud sest fotot ei saanud nii kiiresti teha aga sellega on 100% kõik korras. Maasikajäätise sorbee on tehtud ilma piimata. Kui ma sõin maasikajäätist ja kaeraküpsist siis ma läksin natukene hulluks koeraks ja lakkusin taldrikut.


Seal on umbes 2-4 töötajat. Kui ma suureks saan ma arvasin et minu jäätisekohvik oleks minu hiiglaslikus kaubanduskekuses 1. korrusel või 2. korrusel või 3. korrusel suvalises linnas USA's või seda riiki nimetatakse Ameerika Ühendriikideks. Ma kolin Eestist USA'sse ja elan seal 0.345 dekaadi. Teist korda või kolmandat korda kolin USA'sse koos ema ja isa ja kahe või kuue külalisega või mitte. Ja ma elan kõige suuremas kodus meie maakera peal USA's. See kodu on suur häärber ja on umbes 1.375 kilomeetrit lai ja 100-450 meetrit pikk ja see on isegi kõige lõbusam kodu meie maailmas ja see koht asub võib-olla Kalifornias või muus USA alal ja mu kodu asub linnas.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar