reede, 13. jaanuar 2017

Peatükk 35: Sefiirikorvike

Sefiirikorvike oli nii maitsev. Selle tegi meie sõber Silver. See valge kreem on sefiir.
Ma sõin seda kodus ja see korvike oli ahjus 8 minutit aga see kreem ei olnud.
Sefiiri tehakse munavalgest ja kuumast suhkrusiirupist. Korvikest tehti väikeste plekist vormide sees. See oli natukene nagu kirsimaitseline ja 50.84 kuni 67.38% magus.
Mul oli hea tunne kui ma seda asja sõin, sest mulle meeldivad magusad.
Aga ma ei söö magusat kogu aeg, sest muidu mul lähevad hambad katki.
Aga kui ma ei söö magusat siis mu hambad on päris ilusad.
Ja ma sõin 2 sefiirikest täna, et mul oleksid hambad ilusamad kui ma söön 8 sefiirikorvikest.
Ja meil oli kokku 20 sefiirikorvikest ja see on rooma numbrites XX.
Ma panen neile hindeks 5+.

Kas teile meeldib see sefiirikorvike?

7 kommentaari:

  1. Sefiirikorvike on mu lemmik! Aga paraku mõjub magusa söömine lisaks hammastele kehvasti ka vööümbermõõdule:(

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Minu vööümbermõõt on 55 sentimeetrit või 21,5 tolli.

      Kustuta
  2. Mul ei oleks midagi selle vastu, et meie sõber Silver ka minu kodus mõne sellise sefiirikorvikese teeks. Ma sööksin 1-2 tk kohe ära ja 1 tk hiljem.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ma söön sefiirikorvikest mõnikord 1 kord tunnis.

      Kustuta
  3. Mulle ka sefiirikorvikesed väga maitsevad. Peaks ise nende valmistamise ära õppima, kuna ma Silverit ei tunne.

    VastaKustuta
  4. Viru keskuse toidupoes on sefiirikorvikese hind alla 40 sendi. Banaanitükk on ka sees. Ma ostsin, kogemata istusin bussis karbile natuke peale ka, aga maitset see ei rikkunud.

    VastaKustuta