laupäev, 11. märts 2017

Peatükk 43: Suupisted ja penne pasta

Suupisted ja penne pasta olid nii maitsvad.
Ma sõin neid roogi Kohalikus kohvikus aadresil Koidu 82, Tallinnas, Eestis.
Ma käisin täna enne kangapoes Pärnu maanteel ja käitusin hästi kangapoes.
Hästi käitumine tähendab, et ei karju, ei löö ja ei kao ära.
Ja ma käisin veel Solarises, Tallinnas, Eestis arvuti poes, et osta mu õele uue arvuti.
Ja ma käisin veel Ülemiste keskuses Tallinnas, Eestis, et ma saan lasta liutorust, aga mitte see mis asub Lennumaal mis on Tallinna suurim mängutuba, sest Lennumaal on sünnipäevatoad ja laupäeval on palju rahvast Ülemiste keskuses samuti Lennumaal ja mulle ei meeldi suvalised sünnipäevad ja Lennumaa ongi Ülemiste keskuses ja seal on 10 liutoru. Lennumaa ei ole veekeskus.

Aga nüüd räägime toidust. Suupiste on nagu snäkk ja see on väike toit. Seda süüakse enne praadi.
Eelroog on see toit mis saab väga kiiresti valmis restoranis või kohvikus.
Eelroog on vajalik restoranis või kohvikus sellepärast, et sa ei nälgiks.
Eelroas oli sink, porgand, vorst, pesto, juust, hummus, tomati sai, hapukurk, sprotid, leib, kala ja see oli sellinne eelroog mida saab jagada. Mulle maitses see eelroog väga palju ja see toit maitses mulle umbes 85 kuni 100%. Mulle ei maitsnud seal sprott ja kala, sest ma olen kala vaba dieedil ja ma söön ainult kalapulki. Aga nüüd räägime penne pastast.
Mul oli penne pasta koos kanaga. See maitses mulle väga hästi siis kui see oli koos riivitud juustuga ja see maitses mulle 100%, sest seal ei olnud kala ja ma olen kala vaba dieedil.
Penne pasta kõrval oli veel kurgi viilud ja tomati viilud. Ja arvekarbi sees olid kommid kui me lahkusime Kohalikust kohvikust. Ma neelasin kiiresti lutsukommi alla, aga ei läinud kurku ja ma ei surnud.

3 kommentaari:

  1. Mina olen praegu Madeira saarel ja püüan süüa nii palju kala kui võimalik. Õnneks ma ei ole kalavabal dieedil ja mulle maitseb siin kala. Üks kala oli koos kikerhernestega nagu raguu, see kala mulle eriti ei maitsenud, see oli kõva nagu kumm. Aga üks teine kala oli praetud ja seal oli banaan ka peal ja see oli väga maitsev. Ma toon sulle Madeira saarelt kingituse ka aga see ei olete eriti kalaga seotud kuigi nagu natuke on ka.

    VastaKustuta
  2. Hästi käituvad lapsed on lahedad! :)

    VastaKustuta
  3. Küll on hea, et ei läinud kurku ja ei surnud!

    VastaKustuta