reede, 21. juuli 2017

Peatükk 56: Viljandi söögid

Viljandi söögid olid nii maitsvad.
Samuti ma tegin Viljandimaal palju tegevusi.

Ma nägin kõrgelt mäelt lambaid ja seal oli 27 lammast, aga ma arvan, et ma ei näinud kõiki 27 lammast ja see mägi, kus ma nägin lambaid oli Lossi mägi ja seal oli rippsild ka.
See loss on katki ja ma arvan, et seda peab remontima. Kui ma saan suureks, siis ma soovin seda lossi remontida koos paljude teiste inimestega.

Ma sõitsin Läti piirile, aga mina ei juhtinud autot, sest mul polnud juhiluba.
Ma tervitasin jalgrattureid Läti ja Eesti riigipiiril ja olin väga natukene Lätis. Ja siis ma olin Viljandi Aasa tänava kõrval mänguplatsil.

Esimesel päeval ma sõin pastat. Pasta oli nii maitsev. Ma sõin seda toitu Fellini kohvikus, Tasuja puiestee 1, Viljandis, 71011 Viljandi maakonnas, Eestis. Selle toidu sees oli pasta, tomatid, koorekaste, riivijuust ja kana. See toit maitses 100%, sest ma armastan riivijuustu ja see toit tegi mind rõõmsaks ja see on väga hea kohvik.

Teisena ma sõin mangokooki. Mangokook oli nii maitsev. Ma sõin seda kooki Aida kohvikus, Tasuja puiestee 6, Viljandis, 71003 Viljandi maakonnas, Eestis. Ma sõin kogu koogiviilu ja ma tundsin, et ma olin õnnelik, sest see mangokook oli nii magus ja see kook maitses 100%. Mangokoogi peal oli füüsal ka, füüsal on üks oranžikas mari.

Kolmandana ma sõin pannkooki koos juustu ja singiga. Pankook koos juustu ja singiga oli nii maitsev. Ma sõin seda toitu Rohelise Maja kohvikus, Koidu 2, Viljandis, 71004 Viljandi maakonnas, Eestis. Selle pannkoogi sees oli juust ja sink. See pannkook maitses 100%.
Ma sain selle pannkoogi kaasa võtta koju oma karbiga, ma ei jaksanud kogu toitu kohvikus ära süüa, sest mul sai kõht täis ja see on miks ma tõin seda toitu karbiga koju ja selle sõi minu vend ära, sest minu vend on kasvueas ja ta sööb kõike.

Ma sõitsin Viljandist 165 kilomeetrit oma koju.
Viljandi on üks sajandite vanune linn.
Ja samuti saksa keeles Viljandi on Fellin just nagu selline kohvik, kus ma käisin.

Viljandi oli ammu Hansa linn ka.

2 kommentaari:

  1. Tere, spetsialist! Mul oli siiralt hea meel sinuga koos Viljandis ja Viljandi maakonnas ringi sõita. Läti piiril oli eriti lahe see, kui sa jalgrattureid Eestisse saabumise puhul tervitasid. Ja muidugi said sa ka piirposti kallistada. Need kohvikud, mida Viljandis külastasime, need on ju suurepärased! Sul on hea maitse. Sa oled ka blogis kõik kenasti üles kirjutanud. Kohtume, kui sa jälle Viljandisse tuled!

    VastaKustuta
  2. Okei Piret Aus ma arvan, et kui ma lähen Viljandisse jälle siis ma vist teen veel Viljandi toitudest blogi :D !

    VastaKustuta