esmaspäev, 1. jaanuar 2018

Peatükk 68: Aastavahetuse söögid

See on kõige esimene blogipostitus aastal 2018.
Aastavahetuse söögid olid serveeritud kenasti. Ma sõin neid toite kodus.

Esimesena ma räägin juustust.
Juust oli päris maitsev. Need juustud olid koos teravate, väikeste, puiduste okastega, mis ei ole kuuseokkad, ega männiokkad. Seal oli kolm erinevat juustu. Esimene juust oli noorkitse piimajuust. Teine oli soolakristallidega kõva lehmajuust. Kolmas oli Brie valge hallitusjuust. Okkad pandi juustu peale, et oleks lihtsam neid võtta. Kui sa paned okka suhu, siis ära pane seda taldrikusse tagasi. Okkad on tegelikult kokteilitikud.

Nüüd räägin snäkkidest.

Snäkid olid päris maitsvad. Ma panin need taldrikusse värvi järjekorda.
Mina lõikasin punast paprikat ja kollast paprikat. Minu ema lõikas sellerit, kurki ja porgandit. Me ei lõiganud tomateid, sest need olid piisavalt väikesed, et mahtuda suhu.
Ma valisin veel Venemaa dipikastme snäkkide kõrvale. Dipikaste oli keskel, siis on päris hästi serveeritud.

Pärast tulid külalised ja tõid meile külakostiks krõbinaid. Need olid pähklitega ja ilma pähkliteta. Meil oli veel rebitud sealiha burger, mis maitses päris hästi. Mu ema tegi burgeri ja kuklid, aga pilti ei jõudnud teha, sest ma sõin päris kiiresti.


Nüüd räägin aastavahetusest.

Aastavahetus oli päris äge. Me läksime õue kusagil kell 23:45 ja võtsime uut aastat vastu pargis.
Ma kasutasin säraküünlaid ka. Ja vaatasin oma uues telefonis mis kell on. Ma jõin veel šampsi ka mille sees on süsihappegaas.

Süsihappegaasi molaarmass on 44,01 g/mol,
valem on CO2, kolmikpunkti temperatuur on -56,6 kraadi, lahustav aine on vesi ja PubChemi CID on 280.
Sellel molekulil on üks süsinikuaatom ja kaks hapnikuaatomit.
Universumis on veel palju molekule näiteks H2O, CH4, SO2, H2CO3, NO2, H2S, H2SO4 ja O3.

Head uut aastat ka armsad lugejad.
Aastal 2018 tuleb veel blogipostitusi ka.



4 kommentaari:

  1. Head uut aastat, kulla Spetsialist! :)

    VastaKustuta
  2. Armas Spetsialist! Kõige paremat uut aastat sulle! Loodan, et see saab olema üks seiklusrikas aasta, kus sul ka blogi jaoks natuke aega jääb. Mulle meeldib sinu tegemistest lugeda ja mulle meeldib, et sa tead Universumist väga palju rohkem kui ma ise. Uusi avastusi!

    VastaKustuta
  3. Hea Spetsialist! Aitäh, et kirjutasid šampsi sees olevast süsihappegaasist ja molekulidest. Väga huvitav vaatenurk :) Musttuhat põnevat molekuli Sulle uude aastasse!

    VastaKustuta
  4. Väga hea aastavahetus! Ootan põnevusega uusi postitusi.

    VastaKustuta