esmaspäev, 3. juuli 2017

Peatükk 55: Teise suvepuhkuse toidud

Teise suvepuhkuse toidud olid nii maitsvad.
Ma sõin teise suvepuhkuse toitudeks kohvik Muna omletti, pastat koos seente ja kanaga, Old Traffordi singi ja juustu omletti, riigipiiri maasikaid ja Rakvere burgerit.

Kõigepealt ma räägin kohvik Muna omletist.
Kohvik Muna omlett oli nii maitsev.
Ma sõin seda toitu üleeile kohvik Munas, Raekoja platsis 2, 20307 Narvas, peaaegu Venemaal aga Eestis. Pilti ei ole sellest kohvik Muna omletist, aga minu ema tegi sellest pilti, aga see ei olnud piltides ja ma ei tea mis oli minu ema telefonil viga?


Seal omleti sees oli sink ja juust ja see toit maitses 100%, sest ma armastan sinki ja sulanud juustu. Samuti eelmisel päeval kui ma sõin oma kohvik Muna omleti ära, ma nägin Narvast Venemaad ja järgmisel päeval ma leidsin Eesti kõige kirde poolsemas kohas 2 pärl-mutterit ja heledat ja tumedat väikest merekarpi. Narva ja Venemaa riigipiiril on olemas sild ja kui ma olin väike siis ma olin väga vähe Venemaal, aga sel aastal ma ei olnud Venemaal isegi kui mul oli selle aasta teine suvepuhkus.



Teisena ma räägin pastast koos seente ja kanaga.
Pasta koos seente ja kanaga oli nii maitsev.
Ma sõin seda toitu üleeile Krunk kohvikus, Sillamäel, 40232 Ida-Viru Maakonas kus asub ka Narva, Eestis. Selle pasta sees oli pasta, seened, riivijuust ja kana. See toit maitses 100%, sest ma armastan riivijuustu.









Nüüd ma räägin Old Traffordi singi ja juustu omletist. Old Traffordi singi ja juustu omlett oli nii maitsev. Ma sõin seda toitu eile Old Traffoldi kohvikus, Peetri plats 1, 20308 Narvas, peaaegu Venemaal aga ikka Eestis. Selle omletti sees oli sinki ja juustu. See toit maitses 100%, sest ma armastan sinki ja juustu. Suurbritannias on olemas Old Trafford ka, aga ma ei ole seal käinud, aga ma olen olnud Londonis mis on Euroopa suurim pealinn, aga mitte maailma suurim pealinn.











Nüüd ma räägin riigipiiri maasikatest.
Riigipiiri maasikad olid nii maitsvad.
Ma sõin neid maasikaid Vasknarvas, Venemaa riigipiiril, aga Eestis.
Nende maasikate sees on palju vitamiine ja need maasikad maitsesid 100%.
Samuti riigipiiril olid nastikud ja nastikutele ei tohi astuda ja mina ei astunud nastikule. Aga ma sain endale sääsemürgi aga, ära muretse see mürk on ainult sügelemismürk ja see ei tapnud mind.
Ja ma nägin veel uhket Vasknarva kirikut ja see kirik oli päris ilus. Seal oli nastikud, maasikad, Venemaa aga teisel pool jõge, uhke Vasknarva kirik ja ristikheinaõied, millle otsast saab lutsutada väga natukene magusat.

Viimasena ma räägin Rakvere burgerist.
Rakvere burger oli nii maitsev.
Ma sõin seda burgerit eile Grillersi kohvikus, Lai 2, Rakveres, 44307 Lääne-Viru maakonnas, Eestis.
Selle toidu sees oli juust, loomaliha, kurk, tomat, salat ja kaste.
Mulle maitses see toit 100%, sest ma armastan juustu.
Lisaks ma sõin friikaid ka.

Mulle meeldis see teine suvepuhkus väga hästi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar