esmaspäev, 24. juuli 2017

Peatükk 57: Tortilla

Tortilla oli nii maitsev.
Ma sõin seda toitu koos oma vanematega.Tortilla on pannkoogi kujuline leib ja ma ei söönud seda lihtsalt niisama, sest ma panin sinna sisse riivijuustu, Tex-Mex'i kastet, sibulat, tomatit, salatilehti ja kana ja see ei olnud toores kana, see oli küps. Toorest kana ei tohi süüa, sest seal võivad olla mikroobid ja mikroobid on bakterid ja bakterid hävivad siis, kui on väga väga väga tuline.

Tex-Mex kaste on tulnud Texasest ja Mehhikost ja Texas on osariik USAs ja Mehhiko on riik USA kõrval, Põhja Ameerikas. Tortilla on Mehhiko toit ja tortilla Mehhiko keeles või Hispaania keeles on ''Tortilla'' ja Mehhikos räägitakse Hispaania keelt. Ma ei ole käinud Mehhikos ega Hispaanias.

See toit maitses 100%, sest ma armastan riivijuustu ja kana.
Tex-Mexi kaste oli mild ehk mahe, et see sobib lastele ka ja kui on meedium, siis see on keskmiselt vürtsikas ja kui on hot, siis on väga vürtsikas.


1 kommentaar:

  1. Armas spetsialist!
    Tahtsin Sulle öelda, et su blogi teeb mind alati väga rõõmsaks. Mõnikord ma tulengi siia vaatama, kui mul on nukker tuju, sest ma tean, et Su toredad postitused teevad selle kohe paremaks.

    Aga täna tulin näiteks lihtsalt seepärast, et ei teadnud, mida homme süüa võiks teha - nüüd ma arvan, et teengi tortillat :)

    Ma loodan, et Sa kirjutad siia veel kaua-kaua, sest Sinu blogi on täitsa kindlasti maailma kõige vahvam blogi, mida ma lugenud olen!

    VastaKustuta