laupäev, 29. juuli 2017

Peatükk 58: Blogi sünnipäeva tort

Täna on mu blogi sünnipäev ja mu blogi on 1 aasta vana nüüd.

Blogi sünnipäeva tort oli nii maitsev. 
Ma sõin seda torti kodus koos oma vanemate ja vennaga.
Selle tordi sees oli laim, maasikad, kohupiimakreem, vahukoor ja riivitud kookos.

Minu ema tegi selle sünnipäevatordi ja ma panin 1 küünla tordi peale. Ma kartsin küünalt, et ei tuleks tuliõnnetus ja ma üldiselt ei salli tuld, sest siis asjad võivad põlema minna. Aga õnneks ei toimunud tuliõnnetust ja ma puhusin küünla ära, sest blogi ei ole inimene või loom, blogi on veeb arvutist ja veeb ei oska puhuda, sest ta pole elus, ta on masin.

Ma olen teinud varem sel aastal 24 postitust ja eelmisel aastal 33 postitust ja ma teen veel postitusi tulevikus, sest see blogi ei ole läbi veel. 

Ma tänan kõiki teid, et te kirjutasite mulle ilusaid kommentaare blogipostituste all, näiteks 34 ja 35 peatüki kohta on palju kommentaare.

Ja mulle meeldib veel, et mul on vaadatud tuhandeid kordi mu blogi.


7 kommentaari:

  1. Oo, palju õnne ja nii hea meel!

    VastaKustuta
  2. Palju õnne! :) Loodan, et Sa kirjutad seda blogi veel palju aastatid.

    VastaKustuta
  3. Palju ônne, játka samas vaimus edasi! 👍

    VastaKustuta
  4. Kallis spetsialist!
    Väga palju õnne ja väga suurepäraseid toiduelamusi uuel blogiaastal!

    Üks küsimus on mul ka. Ma nimelt ei saanud väga täpselt aru, mis on "sügelemismürk"? Kas sa paned seda sääsehammustustele? Kas see on mürgine või siis ei ole?

    VastaKustuta