laupäev, 3. detsember 2016

Peatükk 30: Burrito ja bataadi friikartulid

Burrito ja bataadi friikartulid olid nii maitsvad. Burrito on nagu õhuke pannkook ja sinna sisse on keeratud juurviljad ja sealiha ja burritod võivad olla erinevad. Burritod on tulnud Mehhikost ja see riik on USA ja kesk ameerika vahel ja vaata peatükk 21, et USAd mõnikord nimetatakse Ameerika Ühendriikideks ja inglise keeles the United States of America.

Minu burrito sees oli salat ja rebitud sealiha. Ma sõin veel bataadi friikartuleid ja nad olidki oranži värvi. Bataat on juurvili ja juurvili inglise keeles on vegtable saksa keeles juurvili on Gemüse. Ma jõin veel rabarberi limonaadi ja ma pole kunagi limonaadist kirjutanud minevikus. Ja ma ei joo liiga palju  limonaadi, sest see ei ole väga tervislik. Aga rabarberi limonaad maitses mulle :D

Ma jõin ja sõin neid asju Koloniaali kohvikus mis sai valmis eile. Koloniaali kohvik on vist Töötuse tänaval, Kalamajas. Ja vaata kaardi pealt internetist sa pead kirjutama Google maps.

2 kommentaari:

  1. Koloniaali pere tänab Maarjamaa peamist ja edumeelseimat und see eest-erudeerituimat toidukriitikut toetava sõna eest! :P

    VastaKustuta