reede, 23. detsember 2016

Peatükk 33: Pannkook koos juustu ja singiga ja rummikook

Pannkook koos juustu ja singiga, ja rummi kook olid nii maitsvad. Ma sõin neid asju kohvikus Köök ja Kook mis asub Nõmmel, Tallinnas. Mulle maitses väga juust ja sink mis asus pannkoogi sees. Juust oli lehmapiimast tehtud ja piima lutsutatakse siis kui lastel ja loomalastel ei ole hambaid ja emad toidavad oma lapsi piimaga. Ma arvan, et see sink oli tehtud sealihast. Ma ei söönud kogu pannkooki ära aga jagasin pool pannkooki oma isale. Salati jätsin ka isale.



Ma sõin veel rummikooki ka millel olid värvilised täpud peal mida nimetatakse nonparellideks. Nonparellid on söödavad kaunistused mis on suhkrust tehtud ja need on värvilised. Need pannakse koogi peale kaunistuseks. Ma olin lahke ja andsin pool rummikooki oma emale, sest mul oli kõht täis. Rumm on alkohoolne jook aga rummikooki ei pannud alkoholi vaid pandi rummi maitset. Ma jõin veel multi nektarit mis on mahl ja multi nektar on see asi kui on mitu puuvilja ühte topsikusse pandud ja ta oli oranžikas ja ma tundsin, et see oli apelsinimaitseline. Ma arvan, et see on vist hea kohvik.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar