neljapäev, 24. august 2017

Peatükk 59: Viljandi nelja juustu pitsa ja juustušnitsel

Viljandi nelja juustu pitsa oli nii maitsev.
Ma sõin seda toitu Amrita pizzakohvikus, Tallinna 29a, Viljandis, 71013 Viljandi Maakonnas, Eestis.
Selle toidu sees oli tomatikaste, mozarella juust, kitsejuust, qorgonzola sinihallitusjuust ja parmesan juust ja pesto.
Selle pitsa nimi oli Quattro Formaggi itaalia keeles ja eesti keeles Neli juustu.
See pitsa maitses mulle 100% ja ma võtsin selle pitsa kaasa koju ja ma olin koos oma emaga ja läksime rongi ja isa ja vend läksid autoga ja ma ei jaksanud kogu pitsat süüa kohvikus, sest see oli väga suur pitsa.

Ja vabandust kui ma ei kirjutanud oma blogisse 2 nädalat, sest ma olin oma suvepuhkusel oma 
suvemajas, Viljandimaal.

Ma olin oma suvemajas 2 nädalat koos oma perega ja ma olin kraavis ja puhusin mulle ja palju teisi suveasju. Ma olin suvemajas, sest mu pere tahtis, et mu aju areneks, sest aparaadid võivad mu tuju teha halvaks ja tekitavad sõltuvust ka näiteks telekas, arvuti ja telefon, aga mitte siis kui ma teen oma blogi siis ma teen midagi mõistlikut.

Varsti peale seda ma sõin juustušnitselt.
Juusušnitsel oli nii maitsev.
Ma sõin seda toitu koos oma ema ja vanaisaga Suure Venna kohvikus, Turu 4, Viljandis, 71003 Viljandi maakonnas, Eestis.
Selle toidu sees oli juustu, riivsaia, toorsalatit ja külmkastet ja maitses 100%, sest ma armastan juustu ja riivsaia. Pärast seda mulle tuli kaks sõpra kohvikusse ja ma mängisin piljardit kohvikus.

Enne kui me läksime kohvikusse me mõõtsime koos ema ja vanaisaga maja. Ma unistan, et see oleks palju suurem ja seal oleks onne ja seiklusparke ka.

Ja ma mõtlesin seda ehitada aastal 2018 suvel oma supervõimetega. Ma soovin lõptutult erinevaid supervõimeid näiteks paljundamisvõime, tulevikuteadmisvõime, et näiteks võib teha sohki lotteriis, kõigi multika tegelaste äratamisevõime, et nad on päris selles universumis ja kui ma kogemata äratan sellesse universumisse väga väga suure multikakoletise mis tahab hävitada kogu universumi ja üritab mind hävitada, näiteks lõmastada mind, aga ma ikkagi olen samasugune, et mul on lõputu elu, et ma kunagi ei sure selle supervõimega ja ma hävitan teda paari napsuga ja siis ta arvab, et see ei toimi, aga paari sekundi pärast ta kaob ära. Ja ma ei sure ära happega, tulega, veega, õliga, elektriga ja kõikide muude tapmisasjadega ja saan hävitada musti auke ka ja ma ei saa musta auku sisse minna koos supervõimega ja ma hävitan musti auke paari nipsuga ka ja paari sekundi pärast nad kaovad ära.

See supervõime saab isegi liikuda kiiremini kui valguskiirus mis on 299792458 meetrit sekundis või 874030 korda kiirem kui häälekiirus mis on 343 meetrit sekundis ja kahandada mind ja suurendada mind, aga ma ei jää suureks ja väikeseks igavesti ja kõike lõputult muusid supervõimeid ja see supervõime on lõputult tihe ja sellel ei saa patarei kunagi otsa ja sellel supervõimel on pood tasuta ja müüb kõike näiteks väga tillukesi aatomiosakesi, neutriinosid, kvarke, leptoneid, boosoneid, prootoneid ja neutroneid, aatomituumi, aatomeid, molekule, DNAsid, viiruseid, rakke, baktereid, mikroputukaid, millimeetriputukad, millimeetriasju, sentimeetriasju, väikeseseid loomi, detsimeetriasju, meetriasju, inimesi, dekameetriasju, ehitusi, hektomeetriasju, kilomeetriasju, linnu, asteroide, komeete, meteoriite, neutronitähte, mägesid, riike, kuusid, kääbusplaneete, kääbustähti, planeete, eksoplaneete, tähti (mitte tähestiku tähed vaid kosmosetähed näiteks Proxima Centauri, Alpha Centauri A, Alpha Centauri B, Siirius A, ja kõik muud), hiidtähti, superhiidtähti, hüperhiidtähti, supermassiivseid mustaukusid, udukogusid, tähekogumeid, galaktikaosasid, galaktikaid, galaktikakogumeid, supergalakikakogumeid, ja universumeid ja lõputult muid asju.

Mul neid lõputult erinevaid supervõimeid ei ole olemas, et jõuluvana teeb seda või mitte ja kui mitte siis ma olen ikka okei.

1 kommentaar:

  1. Hei, Spetsialist!
    Ma loen sinu blogi alati suure huviga. Olen rõõmus, et sinul ja sinu perel on nüüd väike, vahva Saate-Tare siin Viljandimaal. Olen seal käinud ja tean, et sul on mõnus seal võsa raiuda, aias möllata ja kraavis sulistada.
    See juustušnitsel maitses minulegi 100%. Aitäh, et ampsu andsid. Ja muideks, käisin alles paar päeva tagasi Amritas oma sõbra Krissuga seda 4-juustupitsat söömas. See on ikka eriti maitsev. Ma ei mäletanud kõikide juustude nimesid, aga tänu sinu blogile nüüd tean, millest selle pitsakate koosnes.
    Mis aga supervõimetesse puutub, siis tea, et need on sul täitsa olemas. Võibolla mitte veel kõik need, mida sa sooviksid, aga suur osa on sul olemas!
    Sinna poodi tuleksin uudistama minagi, kuigi ma ei saa paljudest asjadest aru, mida seal müüakse (neutriinosid, kvarke, leptoneid, boosoneid). Aga sina mu sõber, Spetsialist, sina ju selgitad mulle seal poes.
    Soovin sulle ilusat päeva ning kohtume juba varsti!
    Tervitustega Piret

    VastaKustuta