kolmapäev, 30. august 2017

Peatükk 60: Krõbedad kanapalad friikartulitega

Krõbedad kanapalad friikartulitega olid nii maitsvad.
Ma sõin seda toitu Gustav Gastro Cafes, Riia 1, 51004 Tartus, Eestis.
Selle toidu sees oli krõbedad kanapalad, friikartulid, tomatid, kurgid ja ketšup. See toit maitses suurepäraselt, sest see ei olnud vürtsikas ja see oli krõbe.

Ja samuti minu kaisukaru T-Karu sai uue sõbra Nässu kes on Tartu mänguasjamuuseumi karu.
Ma sain endale mini-märkmiku saladuste jaoks, et selle kaane peal oli koer ja sain veel vihmakeebi ja keep on selline asi, et kui sajab vihma paned vihmakeebi selga.

Ma olin Tartus, Lõunakeskuses mis on Tartu suurim keskus ja on palju, palju, palju suurem kui kõik Ruhja ehitised kokku pandud ja Ruhja asub Lätis mis on umbes 20 kuni 30 kilomeetrit Eesti piirilt ja ma olen käinud Ruhjas, Lätis ja mulle meeldis väga Ruhjas.

Aga Tartus ma käisin veel ERM'i muuseumis mis on Eesti Rahva Muuseum ja ERM'is näidatakse eestlastele tähtsaid asju. Ja mulle oli kõige tähtsam muuseumis Estcube-1 mis on kõige esimene sateliit, mis on lastud Eestist kosmosesse. Estcube-1 lasti kosmosesse 7. mail 2013 ja 18 päeva hiljem oli minu 5. sünnipäev ja praegu olen 9. aastane.




1 kommentaar:

  1. Kas tõesti on Lõunakeskus suurem kui kõik Ruhja ehitised kokku?

    VastaKustuta