laupäev, 23. detsember 2017

Peatükk 65: Võileivatort ja magus kreem

Spetsialist on tagasi :)!
Vahepeal olid mõned mured, et ma ei saanud blogisse sisse, et oli väike jama.
Aga ma sain sisse :). Nüüd tagasi blogisse.

Võileivatort ja magus kreem olid nii maitsvad.
Ma sõin seda sööki kolmapäeval oma koolis jõulupeol. Jõulupeol oli palju tegevusi. Mu ema tegi jõulukarbikesi ja mina tegin digitaalseid jõulukaarte. Võileivatort maksis 2€, aga ma ei mäleta kui palju maksis magus kreem. Mul oli morss ka, aga ma ei mäleta kui palju maksis morss. See oli päris ilus kohvik. Pärast kell 6 oli kontsert koolis. See oli mulle natukene igav, et ma lahkusin koolist, koju.
Võileivatordi sees oli tomatid, kurgid, munatükid ja muud. Ma tean, et magusa kreemi sees oli maasikamoos, aga ma ei tea mis on see valge ala, sest minu ema ei maitsnud seda. Ma sõin enne seda vahvleid, aga ma ei teinud sellest pilti ja vahvel maksis 50 senti või 0.5€ või 1/2 €.

Nüüd ma räägin natukene faktidest. Ma räägin Maa lähedastest objektidest. Maa lähedased objektid on sellised objektid, mis tiirlevad ümber Päikese, Maa orbiidi lähedal. Aastal 1800 ei teatud ühtegi asteroidi. Aastal 1850 oli 10 asteroidi avastatud ja nimetatud. Aastal 1900 oli sadu asteroide avastatud ja mõned tiirlesid Marsi orbiidi lähedal. Aastal 1950 oli avastatud peaaegu 2000 asteroidi ja mõned tiirlevad Maa orbiidi lähedal.  Aastal 1990 oli avastatud üle 9000 asteroidi. Aastal 2000 oli avastatud 86374 objekti. 2007 aasta augustis oli avastatud 379084 objekti.

Häid Jõule homme ;)!

2 kommentaari:

  1. Nii tore, et spetsialist on tagasi! Kuidas Milanost toodud lauakalender meeldis? Kas said sealt uusi ja huvitavaid fakte?
    Rõõmsaid jõule!

    VastaKustuta
  2. Kalender on imeline! Tänan Kaisa :)!

    VastaKustuta