esmaspäev, 25. detsember 2017

Peatükk 66: VõileIvad koos oliiviõli, basiiliku, juustu, tomatite ja ketšupiga.

Võileivad koos oliivõli, basiiliku, juustu, tomatitega ja ketšupiga olid nii maitsvad.
Ma sõin neid võileibu oma kodus. Neid võileibu küpsetati 200 kraadiga ja 15 minutit või 900 sekundit. Mulle meeldib, kui juust on krõbe ja sulanud.

Nüüd ma räägin oma eilsest jõulupeost. Minu eilne jõulupidu oli päris äge. Mulle tuli kõige esimest korda jõuluvana külla. Varem on ta jätnud kingitused kuuse alla, aga eile ta tuli meie korterisse.

Jõuluvana kinkis mulle säraküünlad, kommid, kosmoseplakati,
uue versooni Universe Sandbox 2 Alpha 20.3, oma telefoni ja kolm tegelaskuju The Powerpuff Girls või lühidalt PPG, mis on minu lemmik multikas Cartoon Networkis ja minu teine lemmik multikas Cartoon Networkis on Teen Titans Go või lühidalt TTG.

Mul oli päris hea tunne, kui jõuluvana tuli mulle külla. Ma lugesin talle luuletuse nimega ''Kõigi sõber jõulumees'' ja tegin kätekõverdusi ja ühe jala kükke ja jutustasin, mis on Cartoon Network Amazone. Jõuluvana oli rahul sellega. Ma pakkusin jõuluvanale mandariini ja minu joonistatud kaardi.

Mulle meeldivad jõulud, sest siis saab kingitusi ja sööki. Ma olin päris õnnelik, kui jõuluvana tuli mulle külla ja minust ja jõuluvanast tehti pilti.

1 kommentaar:

  1. Ühel jalal kükke? Päriselt?
    Täitsa uskumatu!
    Mulle ka meeldivad jõulud ja kingitused ja küpsetatud juust. Eriti meeldib mulle, kui saia ei olegi ja saab lihtsalt seda osa süüa, mis muidu saia peal on.
    Mõnusat vaheaega ja veel mõnusamaid maitseelamusi!

    VastaKustuta