neljapäev, 8. veebruar 2018

Peatükk 75: Hawaii söögid

Hawaii söögid olid nii maitsvad. Ma sõin neid sööke Poke Bowl kohvikus Hariduse tänaval majas number 13, mis asub Imax kino lähedal teisel pool tänavat. Selles kohvikus pakuti selliseid Hawaii sööke, mis olid tervislikud. Mina sõin kana-nacho kaussi ja maasikate ja granolaga jäätist.

Hawaii on üks USA osariik, mis asub Vaikses ookeanis. Vaikne ookean asub Aasia, Austraalia ja Ameerika vahel, milles on palju saari. Hawaii on 16,625 ruutkilomeetrit või 2.72042 ja nii edasi korda väiksem kui Eesti. Elanikke on sama palju kui Eestis, mis tähendab, et Hawaii rahvastikutihedus on natukene suurem, kui Eesti rahvastikutihedus. Hawaii looduses on erinevat, sest seal on palmipuud, vulkaanid näiteks Mauna Kea, mis kõik arvavad, et ei ole maailma kõrgem mägi, aga tegelikult on, kui mõõta mäe jalamilt. Mauna Kea kõrgus mäe jalamilt on natukene üle 10,000 meetri. Mt Everest on 8,848 meetrit kõrge.

Kõigepealt ma räägin kana-nacho kausist. Selles söögis oli nachod, salat, kana, sojaoad, punane kapsas, mango, brokkoli, majonees ja krõbe sibul. Tekstuur oli pehme ja krõbe, salat oli värske ja kana oli väga maitsev ja oivaline. Oivaline tähendab väga hea. Mulle maitses kõige rohkem kana, nacho ja salat. Seal sai süüa pulkadega või kahvliga ja mina valisin kahvli, sest kahvliga on palju lihtsam sööki põske pista. Ma õppisin põske pista väljendi Karupoeg Puhhi raamatust ja see tähendab suhu panna või sööma. Ma ei jaksanud süüa kogu sööki, sest see oli suur ports, aga selles kohvikus saab pakkida toidu kaasa koju. Ma jõin veel maasika-rabarberi värsket käsitöölimonaadi, mille sees on vähem suhkrut ja pole säilitusaineid, see tähendab, et see on väga tervislik.

Magustoiduks ma valisin jäätise, mille sees olid maasikad, granola ja vaniljejäätis. Granola on nagu müsliterad ja maitseb nagu müsli.

Teenindus oli hea selles kohvikus. Kohvikukokk ja müüja olid väga sõbralikud. Ma sain ise maksta  jäätist kaardiga selles kohvikus ja mu ema sai maksta selle kana-nacho kausi ja limonaadi. Mina maksin ainult jäätise, sest mul on vähem raha, kui emal.

Enne ma käisin vaatamas oma kooliga Nukuteatris ''Krõlli''. Mulle meeldis kõige rohkem etenduses muusika, sellel olid head biidid ehk kõva trummihääl.

1 kommentaar:

  1. Hea Spetsialist! Küll on tore, et Sulle NUKU teatri etendus meeldis. Saadan kindlasti oma kolleegidele Sinu head sõnad edasi!

    Hannele, NUKU teatri kommunikatsioonijuht

    VastaKustuta