laupäev, 2. veebruar 2019

Peatükk 87: Võikana ja vene šarlott

Võikana ja šarlott olid päris maitsvad.

Ma kõigepealt räägin toidust ja siis räägin natuke Indiast, sest võikana on India toit.
Ma sõin seda asja kodus ja võikana oli tehtud riisist, kanast, tomatitest, sibulast, India pähklitest, vahukoorest ja India maitseainetest.
Selle toidu tekstuur oli pehme, värv oranžikas, temperatuur soe ja maitse natuke vürtsikas.
Mulle väga meeldis võikana.

Nüüd natuke Indiast. India on suuruselt seitsmes riik pindalaga 3287590 km2, 
rahvaarvuga 1349217956 (3. augustil 2018), rahvastikutihedusega 410 in/km2, 
kogu riik on ühes ajavööndis, president on Ram Nath Kovind, riik iseseisvus oli 15. augustil 1945, mis on 27 aastat, 5 kuud ja 22 päeva hiljem, kui Eesti iseseisvus. Teised ajaühikud on näiteks 10034 päeva või 329 kuud ja 22 päeva või 27.4904 aastat või  1433 nädalat ja 3 päeva või 866937600 sekundit. Ma lõpetan India selgitamisest siit.

Nüüd räägin vene šarlotist. Šarlott oli tehtud rullbiskviidist, kohupiimatarretisest, vaarikamoosist ja vahukoorest. Selle tekstuur oli kreemine, temperatuur külm ja maitse väga magus.



Kui sa ei tea kilpkonna tordi kõrval, siis see on üks Kesk-Aasia kilpkonn ja ta ei ole lihtsalt külas, ta on nüüd mu esimene loom, kes mul on olnud ja ta oli varem ühel sõbral, kes ei saanud temaga enam aega veeta, sest tal olid puhkused ja asjad. 

Ta on olnud mu loom juba 1. veebruarist 2019. Tema nimi on Matilda (varem oli ta nimi Kilbu) ja ta on emane. Ta väga armastab mind ja on ka sportlik. Ta isegi kukkus ümber üks kord meil, varem ta pole seda teinud. Me võtsime ta pesa meie juurde ka ja ta kivid ka. Ta sööb puuvilju, juurvilju (näiteks Hiina kapsas) ja kilpkonnavitamiine 1-2 korda nädalas.

Need toidud olid meil täna, sest me pidasime mu õe sünnipäevapidu täna, aga ta päris sünnipäev on 
1. veebruaril. Ta sai juba 24. aastaseks või 2 Hiina uusaasta ringi. Ta sündis seaa-astal, mina sündisin rotiaastal

Ma siis hakkan lõpetama selle postitusega.
Näeme hiljem!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar