laupäev, 2. märts 2019

Peatükk 88: Laupäeva pannkoogid


Plirts, plärts, käes on märts, mu õnnekuu! Märts on mu õnnekuu, sest mul on märtsis üks seiklus ja ma räägin seda teile 3 kuni 4 nädala pärast.


Laupäeva pannkoogid olid päris maitsvad. Ma sõin neid oma kodus hommikul oma perega ja need olid enamik minu tehtud. Ma räägin natukese aja pärast, mida ma tegin.

Pannkoogid olid tehtud 200g jahust, 60g suhkrust, 500ml piimast, 4 munast, näpuotsatäiest soolast ja 50g sulatatud võist ja ma lisasin nende peale maasikamoosi. Kõigepealt klopi suhkur ja munad kuni sa ei näe enam suhkrutükikesi, siis lisa jahu, piim, sool ja viimaseks sulanud võid. 

Siis prae igaüks paari minutiga ja me saime kokku üheksa pannkooki. Temperatuur oli soe, tekstuur oli pehme, värv osaliselt kullane ja maitse oli magus ja väga vähe hapukas. 

Mina tegin kaalumist, munakoksimist ja sulatasin võid mikrolaineahjus ja mu ema tegi kloppimist ja pannkoogipraadimist. 500ml on 0.0005 kuupmeetrit või 0.0000000000001 kuupkilomeetrit. Maa ruumala on 1084698300000 kuupkilomeetrit.

Nägemiseni, kohtume varsti! ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar