esmaspäev, 12. august 2019

Peatükk 94: Soolakristallijuust, krõbe kana ja raamat

Tervist!
Soolakristallidega juust

Täna ma räägin Balti Jaama turust ja oma uuest raamatust.

Täna ma käisin Balti Jaama turul, et saada oma lemmikjuustu. Ma käisin Juustukuningate poes ostmas Il Gusto Puro soolakristallijuustu mis maksis 24.90 eurot kilo või 27.923 dollarit või 23.118 naela. Juustu tekstuur oli kõva, aga lihtne, et närida, temperatuur oli jahe ja maitse oli piisavalt soolane. Ma pakuks 95-100% maitsev. Ma ostsin ka vaarika jogurtipallid, mis olid natuke kõvad, aga mitte nagu kivid. Nende temperatuur oli leige ja maitse oli natuke hapuka vaarika maitsega. Umbes 90-96% head.

Veidi hiljem ma käisin ühes söögikohas nimega Kaval Rebane ja ma sõin nende kõige populaarsemat sööki. See oli praekanatükid salati ja koriandriga. Mulle väga ei maitse koriander, sest sellel on natuke tugevalt kibe maitse, aga igatahes. Kana tekstuur oli väljast krõbe, seest pehme, temperatuur oli soe ja maitse ilma koriandrita oli väga võimsalt maitsev. Ma paneksin ilma koriandrita sellele söögile 98-100%. Ma jõin joogiks ühte Coca-Cola maitsega limonaadi.

Krõbe praekana ja koola
Pärast seda läksin oma vanaema sõbrale külla emaga. Mu vanaema on mu ema ema kes suri 19 aastat tagasi. Vanaema sõbral oli ka kass. Kui ma käisin tal külas siis ma nägin ühte kosmoseraamatut, see tundus nii väga eriline ja lõbus ja ma olen nii õnnelik, et ma leidsin midagi mida ma tahan lugeda. Mu vanaema sõber ostis selle raamatu, et vaadata pilte, aga ta ei saanud jutust väga aru. Ta oli ka õnnelik, et leidis inimese kellele väga meeldib astronoomia ja ta kinkis mulle selle raamatu. Ma tunnen praegu palju asju nagu päiksevarjutused, Apollo 11, 2 kuldset plaati Voyageri peal, ja palju muud..., aga praegu ma tahaks rääkida kuldsest plaadist.

Kaks kuldset plaati on kahe Voyageri kosmoseaparaadi peal millest ma rääkisin 91. peatükis, aga mitte kuldsest plaadist. Kuldne plaat on tähevaheline sõnum Maalt, mis on mõeldud tulnukatele (ja kui neid on). Tulnukad ei oska meie keeli, sõnum on pandud binaarkoodi. Kõigepealt näed sa plaadi kaant, millel on õpetus binaarkoodis, et kuidas mängida sõnumit. Sõnumi lugemine on võimalik, kui tulnuka liik on piisavalt arenenud.

Ma nii väga Väga VÄGA armastasin seda raamatut!

Kas sa teadsid, et kui sa oleksid praegu 192 kuni 249 valgusaastat Maalt eemal, saaksid sa näha Beethoveni elu. Nägemine on ka valguskiiruses, aga see pole tehniliselt võimalik, et nii head teleskoopi pole tehtud. Maa on liiga tilluke (ikkagi seda saab võibolla parandada), aga mitte midagi ei saa liikuda valguskiirusel massiga. Footon on massitu ja liigub 1,079,252,850 km/h või 299,792,458 m/s.

Aitäh ja kohtume jälle!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar