laupäev, 24. august 2019

Peatükk 95: Mulgi puder kotleti ja hapukapsaga

Tervist! Täna ma käisin Balti keti 30. aastpäeval. Las ma räägin sulle kõigepealt Balti ketist. 

Balti kett oli 23. augustil 1989 mõeldud selleks, et saada vabaks Nõukogude Liidust. Inimesed hoidsid käest kokku ja Balti ketis oli umbes 2 miljonit (ehk 2,000,000) inimest ja moodustas 675.5 kilomeetrit pika joone  või peaaegu sama pika, kui kääbusplaneet Erise kuu läbimõõt hüpoteetiliselt (ehk see ei ole kinnitust leidnud). Ma ei olnud sündinud sel ajal, aga mu ema oli Balti ketis.

Mulgi puder kotleti ja hapukapsaga
Igatahes festivalist. Balti keti aastapäeva festival toimus Lilli Eesti-Läti riigipiiril. Seal pakuti toitu, nööpe, Eesti, Läti ja Leedu lippe ja oli ka kontsert ja isegi president Kersti Kaljulaid tuli lavale. Ta rääkis Balti keti ajast, vabadusest, muust Euroopast ja kommunistlikust Nõukogude Liidust. Natukese aja pärast, kui ta jalutas, ta jalutas minust mõõda umbes 2 meetri kauguselt. Ma vaatasin teda, aga tema ei märganud mind, aga see on okei, sest ma ei tahaks hõivata nii vajalikku inimest. Mu ema ja ta sõber kohtas teda eelmisel sügisel. Mul oli hea tunne. 

Nüüd toidust. Ma sõin pool söögist, sest ma jagasin seda oma emaga. Mulle väga ei maitse hapukapsas, sest see on veidi liiga hapu, aga kotletid ja Mulgi puder olid okei. Tekstuur oli pehme, temperatuur oli soe ja see maitses ilma hapukapsata 97% kuni 100%. Hapukapsaga on 89-95%, aga see on okei. Ma sain ka endale ploomi jäätisekoketili. Mulle väga meeldis see segu, et oli riigipiir, president ja toit piimakokteiliga.

Mu 94. peatükki raamatu nimi on Tähistaevas Entsüklopeedia.

Aitäh ja nägemiseni.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar