neljapäev, 26. detsember 2019

Peatükk 99: Mu 2019 aasta jõulud

Tervist! Ma vabandan, et ma ei teinud blogipostistust üle kuu juba. Ma olin lihtsalt hõivatud koolis ja korvpallitrennis terve novembri ja detsembri, aga nüüd ma saan lõpuks rääkida.

Nüüd ma räägin enda jõulusöögist ja jõuludest.



24. detsembril ma olin enda kodus oma perega.

Meil oli eelroaks kartulisalat, sai ja leib koos pasteediga ja soolakristallijuust, kitsejuust ja tavaline juust ning röstitud paprikad ja tomatid. 

Teksruur kartulisalatil oli pehme, temperatuur oli leige ja mulle maitses 96% kuni 100% . Sai ja leib pasteediga oli tekstuur krõbe, saia ja leiva temperatuur oli soe, sest neid tehti ahjus ja kartulisalat maitses 93.5% kuni 100%. Teie vist teate, et mulle meeldib soolakristallijuust, et ma jätan selle kirjeldamise ära. Kitsejuustu ma ei maitsnud kuna mulle see väga ei meeldinud

Pearoaks oli sealiha kartulitega ja hapukapsasa ja ploomidega täidetud part.
Sealiha kartulitega oli väga isuäratav, kuna mulle meeldivad rasvased soolaga kartulid ja pekiga sealiha. Peki tekstuur oli pehme, kamar oli kõbe ja kartulitel oli krõbe tekstuur, temperatuur oli soe mõlemal sealihal ja kartulil ja sealiha kartulitega maitses mulle 98% kuni 100%.

Nüüd pardist. Part oli päris rasvane ja soolane ka. Mulle väga meeldis pardi nahk kuna sellel oli palju maitset. Tekstuur pardil hapukapsaga oli pehme, temperatuur oli soe ja part maitses 97.75% kuni 100%

Meil oli isegi ka magustoit. Magistoiduks oli meil mu lemmik tort. See tort oli tehtud vahukoorest, pudingist, digestive küpsistest ja selle peal on kirsimoos. Tekstuur oli pehme, temperatuur oli jahe ja tort maitses 98.75% kuni 100%.

Nüüd ma räägin mis juhtus sel päeval. Õhtupoole ma käisin oma venna ja tema sõbraga väljas aega veetmas. Me pärast läksime koju pere juurde, puhkasime umbes 45 minutit ja siis me kuulsime kõlinat. Aga see aasta oli imelik. Ma avasin ukse ja ma lihtsalt nägin paar kotti maas, ei olnud jõuluvana. Ma võtsin koti tuppa ja mina istusin toolil kuulmas teiste luuletusi ja ma ka esitlesin paar luuletust. Ma avasin enda kingitusi ja mul oli üks robotprogramm nimega Sphereo, üks kaardimäng nimega UNO Deluxe ja üks Samsungi iPad.

Mul on üks naljakas lugu. Üle nädala tagasi ma saatsin ühe unistuste nimekirja jõuluvanale, et saada ühe Tallinna atlase, Hispaania puhkuse 15. juunil ja 3D printeri müstiliselt 25. detsembri hommikul, aga neid ei toodud... Ikkagi ma ei ole masenduses selle tõttu.

25. detsembril päeva ajal ma tegin oma venna sõbraga piparkooke mandlitega. Nende tekstuur oli veidi kõva, temperatuur oli soe ja need maitsesid 97.95% kuni 100%

Ma tahaksin teile öelda häid jõule ja head uut aastat!
Nägemiseni!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar