esmaspäev, 6. aprill 2020

Peatükk 104: Tort ja kanad (mitte kanasöök)

Tervist!

Ma olen ikka maal COVID-19 tõttu, aga ma ikka pole sellesse nakatunud. Täna, kui see postitus postitati, on nakatunud maailmas 1225000 inimest, 66500 inimest on surnud, aga 258000 inimest on tervenenud. Eestis on nakatunud 1100 inimest, umbes 15 on surnud ja umbes 60 on tervenenud. Ma loodan, et nakkus saab läbi varsti. Aga nüüd ma tean, miks jõuluvana ei andnud mulle Hispaania puhkust 2020 aastaks ja ma kirjutan enda blogi tihti tahvelarvutis, mis mulle puhkuse asemel kingiti ja ma saan vaadata Ekooli. Varem ma ei saanud aru, aga nüüd olen tänulik, sest Hispaanias on täna 130000 nakatunud.


Nüüd ma tahan alustada enda toitudega. Eile mu ema tegi ühe tordi, mille koostisosad oli tordipõhjad, vahukoor, kohupiim, kirsid ja banaaniviilud. Kõigepealt mu ema pani esimese tordipõhja, siis segas vahukoort ja kohupiima kokku mitte elektrilise mikseriga, aga väntamismiksriga. Siis ta pani kirsse ja banaaniviile vahele, siis veel teise tordipõhja ja kreemi ja kolmanda tordipõhja ja kreemi kirssidega. Selle tekstuur oli pehme, temperatuur oli jahe ja see maitses 96.3% kuni 100%. Me tegime seda enda kanade sünnipäevaks, sest nad tulevad homme. Nüüd ma räägin kanadest, mis pole toit.

Täna mina ja mu vanemad läksime Õisu küla bussipeatuse juurde, et võtta endale kanad. Me võtsime seitse kana, kes olid kõik naissoost. Me isegi panime neile nimed: Imbi on valgete ja veidi mustade sulgedega, Õie ja Taimi on helepruunide ja valgete sulgedega linnud, Eevi ja Virve on pruunide ja mustade sulgedega linnud ja Silvi ja Milvi on tumehallide ja veidi valgete sulgedega linnud (kurjad kaksikud, kes tahavad Imbit peksta). Nad on praegu noored, kolm ja pool kuud vanad ja hakkavad munema mai kuus. Praegu nad ei osaka hästi ronida, sest nad elasid siiamaani puurides, aga nüüd nad elavad veidi paremas elus. Meie ei kavatse need puuri panna ja me kaunistasime nende kodu seest. Mu kanad toituvad teradest, naadist, teokarpidest ja vihmaussidest. Neile ei tohi anda apelsinikoori, tsitrusvilju ja avokaadot. Maailmas on kokku peaaegu 24 miljardit kana. Nüüd mul on kaheksa looma (üks nendest on kesk-aasia kilpkonn Matilda).



Ma soovin sulle head tervist ja nägemiseni!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar