teisipäev, 8. november 2016

Peatükk 24: Pho Pia Koong

Pho Pia Koong oli nii maitsev. See oli kevadrullid krevettide, klaasnudlite ja juurviljadega aga see
klaasnuudel polnud tehtud klaasist. Aga see näeb välja nagu klaasist ja see klaasnuudel on tehtud riisist. Mulle ei pannud teravat kastet aga mulle pandi tšilli kastme asemel magushapu kaste. See kaste oli mulle väga väga maitsev. Ma jõin ananassi mahla ja mu ema ja tema sõbranna jõid piimaga teed. Selles restoranis pakutakse Hiina, Tai ja India toitu.

Ma sõin seda Chi restoranis Solarises 0-korrusel Kesklinnas, Tallinnas, Eesti pealinnas.
Ükskord 7. oktoobril 2016 reedel juhtus nii, et ma lõhkusin ühe kaunistuse katki selles samas restoranis. Ja mul tuli suur hirm, et ma lähen noortevanglasse aga ei läinud. Noortevanglasse lähevad inimesed vanusega 14 aastat ja mul on alles veel 6 aastat sinna aega. Kui ma ei tee rohkem enam pahandusi ega ole pätt siis ma ei lähe noortevanglasse.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar