teisipäev, 29. november 2016

Peatükk 29: Omlett kukeseentega

Omlett kukeseentega oli nii maitsev. Ma sõin seda asja kodus ja seda toitu tegi mu ema mitte mu isa, sest isa tegi tööd. Omlett on praetud muna. Kukeseened tulid metsast ja ma korjasin neid koos oma emaga septembris aastal 2016. Kui nad sügisel kasvasid siis me korjasime neid ja panime sügav külma.

Kukeseen on kollast värvi ja seda ei pea kupatama. Kupatamine on kuuma vee sees keetmine ja vesi on H2O. Kukeseened ei ole mürgised aga kärbseseened on küll mürgised. Kärbseseened on valgete täppidega kaetud ja punast värvi. Aga on olemas veel kärbseseeni maailmas: näiteks roheline kärbseseen, valge kärbseseen ja muud kärbseseened. Me ei pane kärbseseeni omleti sisse.

Ja mul oli väike salat ka aga ma ei söönud seda kõik ära, sest seal oli till. Till ei sobi mulle.

1 kommentaar:

  1. Soovitan proovida omletti koos peekoniga, see on ka väga maitsev.

    VastaKustuta