pühapäev, 27. november 2016

Peatükk 28: Juustuburger ja mascarpone kreem

Juutuburger ja mascarpone kreem olid nii maitsvad. Ma sõin neid asju Uulits tänavagurmeerestoranis. Gurmee tähendab head toitu.

Seal olid suured burgerid ja väiksed burgerid. Ja mina valisin keskmise suurusega juustuburgeri mis ei ole ka liiga kuum, liiga külm, liiga vürtsikas, liiga hapu, liiga magus ja liiga soolane. Burgeri kõrval olid veel friikartulid ja punane kaste. Mulle tundus see burger 100.0% maitsev. Burgeri vahel oli juust, kotlett, hapukurk ja sai oli ümber.
Mascarpone on Itaalia kreem ja Itaalia toorjuust. Mascarpone kreemi peal olid maasikad ja vaarikad. See mascarpone tundus mu keelele 99% maitsev. 1% oli veider maitse.

Ma jõin õunamahla. Mõned olid kiigega istumiskohad. Ma vist pole varem näinud restoranis kiigega istumiskohti.

Mulle meeldis see väga ;)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar