pühapäev, 13. november 2016

Peatükk 25: Isadepäeva brunch

See on bufee
Isadepäeva brunch oli nii maitsev. Ma sõin seda restoranis Paat mis asub Viimsis ja see koht on vald. Ja Viimsi asub Tallinnast väljas Harjumaal, Eestis. Brunch on see söök mis on hommikusöögi ja lõuna vahel. Me käisime seal isadepäeva puhul.

Sööki sai ise võtta ja selle nimi oli bufee ehk rootsi laud.
Esimene söök oli paadi suitsulõhe salat kodujuustu, hooajarohelise ja võis praetud röstkartulitega ja see söök oli mulle nii maitsev. Mulle ei maitsnud räim, mis on kala ja see räim on umbes 0.0635% ebamaitsev mulle, sest seal oli natuke sinepit. Ja mulle ei maitse sinep sest see on kibe. Seal oli ka saksa kartulisalat ja kapsapirukas. Need mulle meeldisid aga kapsapiruka jätsin järgi, sest see oli mulle natuke veidra maitsega.

Ma sõin veel fish & (ja) chips aga see toit oli friikartulid ja kala. Isegi see toit oli 100% meelepärane.
Ma sõin magustoiduks kodust õunakooki vaniljekastmega, see oli hea.

Mulle meeldis kõige rohkem restoranis nimega Paat Fish & Chips, mis on Suurbritannia söök. Isegi ma olen käinud Londonis 3 korda paar aastat tagasi. Ma sõin fish & (ja) chipsi Londonis ka.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar