neljapäev, 2. veebruar 2017

Peatükk 37: Kotlet kartuliga

Kotlet kartuliga oli nii maitsev. Ma sõin seda asja telemaja kohvikus Hiltoni hotelli kõrval Tallinnas, Eesti vabariigis. Hiltoni hotell on nagu Minecrafti tekstuuri pakk ja see on Inglise keeles texture pack. Minecraft on üks mäng, mis on mu venna arvutis aga mu venna arvuti on kinni, sest seal võeti juhe ära, sest tal oli matemaatikas halb hinne ja ta sai kahe.
Ja mu vend on 15 aastat vana.

Mul oli keskmiselt suur kotlet ja 3 kartulit, aga 1 oli poolik. Ja mul oli 3 erinevat salatit, aga need kõik kolmekesi olid kõrvuti. See salat maitses väga hästi. Mul oli veel Väike Tom šokolaadi ja vanilje pulgajäätis. Ja see jäätis ei olnud õnneks katki, vahel on juhtunud, et jäätis on juba poes mõnikord katki ja mõnikord mitte.
Ma jõin veel vett ka ja see oli tasuta ;D

Mu ema sõi Mesikäpa vaniljejäätist koos šokolaadipallidega ja see oli koonusejäätis. Ma ei teinud oma jäätisest pilti, sest muidu oleks see ära sulanud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar