esmaspäev, 27. veebruar 2017

Peatükk 41: Tuunikala ja munavõileib

Tuunikala ja munavõileib oli nii maitsev. Ma sõin seda asja oma kodus hommikusöögiks.
Sellel võileival olid vutimunad, tuunikala ja petersell.
Vutt on väike lind ja ta muneb tillukesi mune.
Tuunikala segu sees oli tuunikala, kurk, sibul, munad ja majonees.
Me küpsetasime saia kodus nisujahust, pärmist, veest, õlist ja vähekesest soolast ja suhkrust.
Saiad olid ahjus 13 minutit või 780 sekundit või 780,000 millisekundit.

See maitses päris hästi minu maitsenäsadele, mis asuvad keele peal. Meil on 4 erinavat maitset ja need on : magus, soolane, vürtsikas ja hapu.
Mulle meeldivad kõige rohkem magus ja soolane.

Mul on koolivaheaeg 11 päeva ja mu kõige esimene koolivaheaja päev on veebruaris 24ndal.
Ma arvasin, et ma saan ujumas käia täna. Ja ma oskan ujuda abivahendideta.

Samuti ma olen selle blogi teadlane. Teadlane tähendab, et ta on tark. Ja ma olengi tark.
Mulle meeldib kõige rohkem suuruste võrdlus, kus on 2000 planeeti ja kõik Neptuuni tagused objektid ja kõik kuud päikesesüsteemis õige suurusega. Ja ma ei saa aru, miks mõnes tähtede suuruste võrdluses ei ole Uraani. Uraan on minu lemmik planeet, sest sellel on sinakasroheline värv.

3 kommentaari:

  1. Minu lemmikvärv on ka sinakasroheline!

    VastaKustuta
  2. Minu kassile meeldib väga tuunikalakonserv.

    VastaKustuta
  3. Võimas värk! Mulle meeldivad ka tuunikala ja sinakasroheline värk.

    VastaKustuta