pühapäev, 5. veebruar 2017

Peatükk 38: Lihapirukas

Lihapirukas oli nii maitsev. Ma sõin seda kodus ja mu ema tegi neid mulle. Piruka sees oli kodune hakkliha, sibul, suitsupeekon, pipar ja sool ja maitseained.
Koduse hakkliha ümber oli taigen. Tainas oli määritud munaga. Kui taignast määritakse munaga, siis see läheb kuldseks ja läikivaks.

Neid lihapirukaid pandi ahju ja nad olid ahjus 12 minutit või 720 sekundit, sest 1 minut = 60 sekundit ja 60 korda 10 = 600 ja 2 minutit = 120 sekundit.
Ja vastus on 600 + 120 = 720.

Ahi oli umbes 200 kraadi ja see on umbes 5 korda jahedam kui laava ja laava on umbes 1000 kraadi, sest 5 korda 200 = 1000.

Need pirukad maitsesid väga hästi, aga neid oli palju, väga palju ja neid oli suure kausi täis pirukaid. Ma ei tea kui palju neid pirukaid oli. Sest ma ei jaksanud neid lugeda kui neid juba ära söödi.

3 kommentaari:

  1. Kui ema peaks tegema vastlakuleid, sest varsti on vastlapäev, siis tooge mulle ka üks, palun!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. See oleks päris hea mõte! Ma võtan sulle nii palju kui sa jaksad 28 Veebruaril :D

      Kustuta