neljapäev, 1. juuni 2017

Peatükk 52: Kaste ja kartul

Kaste ja kartul oli nii maitsev.
Ma sõin seda asja kodus ja see oli tehtud kartulitest, ubadest, maheveisehakklihast ja tomatikastmest mis ei olnud ketšup. See toit oli nagu hautis.

Kartul oli keedetud ja see oli toodud Saaremaalt, kus ma käisin ükskord suvepuhkusel, aga siis me ei toonud ühtegi kartulit, aga meie sõber tõi kartuleid eelmisel nädalal ja samuti Saaremaa on kõige suurem saar Eestis mille pindala on 1032 ruutmiili või 1660 ruutkilomeetrit.

Oad olid tume punakas-lilla värviga ja me ei maalinud neid ubasid, sest kui sa värvid mingit toitu pintslivärviga siis see läheb halvaks, sest pintslivärvi ei saa süüa, sest see teeb sulle kõhuvalu.

Tomatikaste maitses ka väga hästi, sest see ei olnud väga vürtsikas ja mulle ei meeldi vürtsikad asjad ja see oli natukene maitsvam kui ketšup, aga ma tunnen, et mulle meeldivad ketšup ja tomatikaste võrdselt. See toit maitses 100%.

Ja nüüd mulle meeldib rääkida teadusest ja kosmosest.
Meie maal on peaaegu teine kuu mille nimi on (469219) 2016 HO3. (469219) 2016 HO3 on väga väike ja see on asteroidi kuu ja see tiirleb 366 päeva, mis on sama palju päevi aastas kui siis kui ma sündisin. See tähendab, et aastal 2008 oli 366 päeva. See asteroidi kuu avastati 27. aprillil 2016. aastal, 26 päeva pärast seda, kui oli eelmise aasta aprilli naljapäev ja aprilli naljapäev on
1. aprillil.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar