laupäev, 17. juuni 2017

Peatükk 53: Laupäevatoidud

Laupäevatoidud olid nii maitsvad. Ma räägin kõigepealt oma hommikusöögist.
Ma sõin hommikusöögiks mustika pannkooki. Mustika pannkook oli nii maitsev.
Ma sõin seda Nopi kohvikus, Tallinnas, Eestis.
Ma ei söönud hommikusööki kodus, sest meil ei olnud piisavalt toitu kodus, aga pärast hommikusööki ja enne õhtusööki me käisime Kristiine keskuses, Prisma hüpermarketis ja hüpermarket on suurem kui supermarket.
Selle toidu peal oli maasikad ja mustikakaste.
Mulle maitses mustika pannkook 100% ja see maitses 100%, sest see oli nii magus ja maitsev.
Ma jõin selle toidu kõrvale õuna ja apelsini segumahla.

Nüüd ma räägin õhtusöögist.
Ma õhtusöögiks sõin ahjukana koos ahjukartulite ja salatiga.
Ahjukana koos ahjukartulite ja salatiga oli nii matisev.
Õhtusööki valmistas mulle minu vend ja ta on väga hea kokkaja ja minu vend on 16 aastat vana.

Ja natukese aja pärast mul oli peaaegu õnnetus, et mina ise oleks peaaegu kukkunud tooli pealt alla, sest ma vaatasin fidget spinnerit mis helendab tumedas ja minu vend nimetab figet spinnereid fidel spinnertieks ja fidget spinnerid on päris populaarsed ja fidget spinnerid on igal pool maailmas.

Nüüd ma räägin veeparkidest, sest mulle väga väga väga meeldiad veepargid.
Ma räägin sellisest veepargist mis on väga kaugel minu kodust, väga suur, selline veepark kus ma ei olnud käinud oma kogu eluaja isegi täna ja selle riigis, väga lõbus ja selle nimi on Cartoon Network Amazone. Cartoon Network Amazone on meie maailma kõige esimene Cartoon Network teemaline veepark. Cartoon Network Amazone asub Taimaal, Lõuna Aasias kus mu sõber on käinud, aga mitte Cartoon Network Amazonis. Selles veepargis on 30 erinevat liutoru, Megawave mis on selle veepargi Megawave, Surf arena mis on selle veepargi surfi ala, Foodville mis on selle veepargi kohvik, Dexter's ice lab mis on selle veepari jäätsekohvik, kostüümidega Cartoon Networki tegelased ja Cartoon Networkis ei ole ainult 1 multikas Cartoon Networkis on mitu multikaid ja minu lemmik nendest on The Amazing World of Gumball.

 Ma unistan, et ma olen rikas ja saan minna Cartoon Network Amazonasse, Taimaale siis kui Tallinnas on talv, sest Tallinn on Cartoon Network Amazonast, Taimaast 8001 kilomeetrit või 8,001,000 meetrit ja meeter on natukene väiksem kui minu pikkus või ma lähen Cartoon Network Amazonasse sellest, et Cartoon Network Amazone, Taimaa on lõuna poolkeral meie maailmas.
Ja samuti nüüd olen 9 aastane ja isegi ma olin 9 aastane juba siis kui ma tegin oma eelmist blogipostitust.

1 kommentaar:

  1. Uih ma veidikene valetasin sellest, et Taimaa ei ole lõunapoolkeras, sest Taimaa on põhjapoolkeral, aga peaaegu meie maa ekvaatoril mis on põhjapooluse ja lõunapooluse vahel, aga mitte maakera keskel vaid pindalal.

    VastaKustuta