reede, 23. juuni 2017

Peatükk 54: Suvepuhkuse toidud

Suvepuhkuse toidud olid nii maitsvad. Ma sõin suvepuhkuse toitudeks Selleri seenesuppi, rebitud sealihaga burgerit ja munaputru koos peekoni ja ubadega.

Esimesena ma räägin Selleri seenesupist.
Selleri seenesupp ja selle magustoit oli nii maitsev.
Ma sõin neid toite eile Selleri kohvikus, Klooga maanteel 6, Tabasalus, 76901 Harju maakonnas, Eestis. Ma nägin seal jäneseid ka ja seal ma sain kiikuda ja ma sõin seal magustoitu ka ja see oli nii maitsev ja see magustoit nägi välja nagu planeet, aga ma ei mäleta mis selle nimi oli.
Seenesupi sees oli porgand, kartul, seened ja till.
Seenesupp maitses 100%.

Teisena räägin rebitud sealihaga burgerist.
Rebitud sealihaga burger oli nii maitsev.
Ma sõin seda toitu Resto Verde restoranis, Laulasmaa spa & hotellis, Laulasmaal, Harjumaal, Eestis. 
Enne kui ma sõin rebitud sealihaga burgerit ja pärast kui ma tellisin toitu, ma käisin minigolfis mis asus Laulasmaa spa & hotelli kõrval ja seal oli 6 erinevat rada ja see minigolf maksis 5 eurot (€).
Selle rebitud sealiha burgeri sees on𛲣𛲡 rebitud sealiha, sai, bbq kaste, tomat, kurk ja marineeritud punane sibul. Rebitud sealiha burger maitses 100%.

Nüüd ma räägin munapudrust koos peekoni ja ubadega. 
Munapuder koos peekoni ja ubadega oli nii maitsev. Ma sõin seda toitu täna 2. korrusel Laulasmaa spa & hotellis, Laulasmaal, Harjumaal, Eestis. Sellel toidul oli munapuder, peekon ja oad. 
Ma jõin joogiks kakaod. Kui ma jõin oma kakaod natukene siis see voolas natukene mu mütsile, sest kakao ja tass keerasid ümber.


Mul oli päris lõbus mini-puhkus oma emaga.
Ma olin oma mini-puhkusel 2 päeva ja magasin 1 öö oma emaga hotellis.
Ma olin ujulas, ma käisin mere ääres, ma käisin Keila-Joa lossis ja juga vaatamas ja ma käisin hotellis ka. Kui mul oli oma viimane mini-puhkepäev, siis ma olin natukene emotsionaalne, sest see hotell oli nii romantiline, et ma ei tahnud mitte kunagi lahkuda sellest hotellst. 
Aga ära muretse, kõik on korras, kodu on veel parem ja ma võin minna jälle puhkusele.

Nüüd ma räägin maailma kohtadest, sest mõned maailma kohad on imelised ja mulle meeldib rääkida imelistest kohtadest maailmas.
Ma nimetan Tallinna Teletorni ''Hekto pi'',sest Tallinna Teletorn on 314.159265359 meetrit pikk ja pi on 3.14159265359 ja hektomeeter on 100 meetrit ja 3.14159265359 korda 100 võrdub 
314.159265359 ja see on miks ma nimetan Tallinna Teletorni ''Hekto pi''.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar