reede, 4. oktoober 2019

Peatükk 96: Lasanje hakklihaga

Head õpetajate päeva kallid blogilugejad!

Täna ma käisin oma emaga Pärnus tööreisil ja pärast tööd ma läksin emaga PortArturi restorani Umberto.

Mina valisin pasta lasanje ja mu ema valis kala.

Lasanje oli tehtud pastaplaatidest, lihast, kastmest, sulatatud juustust, riivitud juustust ja basiilikust. Lasanje ääred olid veidi põlenud ära, aga see on okei. Tekstuur oli krõbe ja pehme, temperatuur oli leige ja maitse oli umbes 90%. Ma jõin joogiks vett. Mu ema arvas, et teenindus oli imelik, sest ei küsitud, et kas ma tahan lapsemenüüd või ei taha. Mina olen täiskasvanumenüü-tüüp. Ma käisin ka mõnedes poodides, näiteks Realiseerimiskeskuses,  ostsin sealt poest lutsukommi karbi.

Ma räägin veidi teile vene keelest. Vene keel on päris huvitav. Öelda ''Poiss,, vene keeles on
мaпьчик või mal'chik ja ''Tüdruk Matilda on minu kilpkonn,, on ''девушка Matilda моя черепаха,, või ''dzevotška Matilda maja tšhjerepaha,,.

5. klassis meil paluti valida kas vene või saksa keel. Mina valisin vene keele, sest mul on juba vend kes teab saksa keelt. Ainult 1 klassikaaslane valis saksa keele. Mul on sel aastal veel teised uued tunnid nagu ühiskonnaõpetus ja kunstiteraapia.

Aitäh ja nägemiseni!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar