teisipäev, 4. aprill 2017

Peatükk 44: Suitsukana, feta ja spinati rull

Suitsukana, feta ja spinati rull oli nii maitsev.
Ma sõin seda kodus ja selle tegi minu ema kodus.
See tegi minu maitsenäsad õnnelikuks ja maitses üle 100%.
Seal sees oli suitsukana, feta ja aedspinat ehk spinat ja ümber selle piruka oli pärmitainas.

Nüüd ma räägin fetast. Feta on lambapiimast või lamba-ja kitsepiima segust valmistatud juust.
Fetas on 100 grammi hulka koguse kohta, 263 kalorit (kcal), 21 grammi lipiidi, 89 milligrami kolesterooli, 1116 milligrammi naatriumi või 1,116 grammi naatriumi, 62 milligrammi kaaliumi, 4,1 grammi sahhariidi, 0 grammi kiudaineid, 4,1 grammi suhkrut ja 14 grammi valke ja need on feta toitumisalased faktid.

Nüüd räägin aedspinatist ehk spinatist. Aedspinat ehk spinat on taimeliik spinati perekonnas. Aedspinatis ehk spinatis on 100 grammi hulka koguse kohta, 23 kalorit (kcal), 0,4 grammi lipiidi, 0 grammi kolesterooli, 79 milligrammi naatriumi, 558 milligrammi kaaliumi, 3,6 grammi sahhariidi, 2,2 grammi kiudaineid, 0,4 grammi suhkrut ja 2,9 grammi valke.

Ja nüüd mulle meeldib rääkida teadusest, sest mulle meeldivad teadused. Näiteks kui 1 mikromeeter on 1 kilomeeter, siis on päikese diameeter 1,391400 meetrit või peaaegu sama pikk kui lubatud minna Atlantis H2O Aquapargi musta, rohelisse ja lillase liutorru ja siis on meie Maa diameeter 1,2750 sentimeetrit ja meie kuu diameeter on 3,474 millimeetrit. Ja kui meie päikese diameeter on 1,391400 meetrit, siis päikesest maakerani on umbes 149,683924 meetrit ja kaugused päikesest maakerani lähevad mõned kilomeetrid erinevaks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar