laupäev, 8. aprill 2017

Peatükk 45: Omlett koos salatiga

Omlett koos slatiga oli nii maitsev. Ma sõin seda asja kodus. Ma aitasin oma emal omletti teha.
Ma kloppisin 5 muna, lõikasin kurki, tomatit ja hapukurki. See tuli väga hästi välja ja maitses 100%. Seal omleti sees olid herned, porrud, maisiterakesed, sulanud  juust mis sulas ahjus ära, kurk, tomat, hapukurk, salat ja till. Ma jõin tomatimahla ka aga ma ei joonud väga palju, sest see ei ole magus, aga see oli minu kõige esimene kord juua tomatimahla. Mulle maitseb see toit, sest see on väga väga väga maitsev ja see teeb mind tugevaks ja ilusaks ja mulle meeldib rattaga sõita kogu aeg.

Nüüd ma räägin rattasõidust. Rattaga ei tohi sõita ilma kiivrita, sest sinu pea sees on aju ja aju on väga õrn ja kiiver peab olema, et sa kukud pehmelt ja sinu pea jääb terveks ja mina ka sõidan kiivriga. Rattasõidul ilma abiratasteta peab sõitma väga väga sirgelt ja mina ka sõidan abirattasteta. Ma jaksan sõita ühel päeval umbes 30 kilomeetrit ja ma teen peatuseid mõnikord, et ma ei jääks näljaseks ja januseks.
Ma soovin sõita täna rattaga Kalamaja kultuurikilomeetris, mis asub vanalinna kõrval Tallinnas, Eestis.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar