teisipäev, 18. aprill 2017

Peatükk 46: Minu hommikusöök "Taevas"

Minu hommikusöök "Taevas" oli nii maitsev.
Ma sõin seda asja kodus. Mulle tegi selle ema ja ma ütlesin emale, et ma soovin hommikusöögiks taevast ja siis ema tegi mulle taeva.

Ja nüüd ma räägin toidust. Minu hommikusöögil taeval oli avokaado, kirsitomat, till, petersell, sibul, peedisalat ja suvikõrvitsaga pisikesed omletid. Need omletid olid nagu taevakehad aga vale suurusega ja kaugusega ja kuud olid ka vale suurusega ja kaugusega aga see maitses mulle 100%. Peedisalat nägi välja nagu must auk, aga ei olnud. Ja kui ma pesin kirsstomateid kraanikausis, siis juhtus nii, et äravooluauk oli nagu must auk.

Sellel toidul oli vale suurusega päikesesüsteemi hiidplaneedid ja kaugused kui päris elus.
Näiteks päris elus Jupiteri diameeter on 143,702 kilomeetrit ja Io, Europa, Ganymedes ja Callisto on Jupiteri kõige suuremad looduslikud satelliidid ja Jupiteril on 67 kuud ja 63 nendest on asteroidi kuud. Io diameeter on 3642.5892 kilomeetrit diameetris, Europa diameeter on 3057.754 kilomeetrit, Ganymedese diameeter on 5267.382912 kilomeetrit ja Callisto diameeter on 4819.98528 kilomeetrit. Ma kirjutasin Jupiteri loodusliku satelliidi diameetrid eelmisesse lausesse. Asteroidide diameeter on umbes 5 meetrit kuni umbes 950 kilomeetrit ja kõige suurem asteroid on Ceres mille diameeter on umbes 950 kilomeetrit ja on avastatud aastal 1801 ehk 19. sajandil. Sajandite arv on nii näiteks kui on aasta 1632, siis on 17. sajand ja kui on aasta 2017, siis on 21. sajand.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar