laupäev, 22. aprill 2017

Peatükk 48: Mesikäpa küpsise jätsirull

Mesikäpa küpsise jätsirull oli nii maitsev.
Ma sõin seda asja Jätsirulli kohvikus 1. korrusel Mustamäe keskuses, Mustika keskuse kõrval, Mustamäel, Tallinnas, Eestis.

Ma läksin sinna rattaga ja ilm oli vihmane ja enne me käisime riidepoes, sest vihma sadas ja see tegi minu püksid märjaks ja ma sain endale uued vihmapüksid ja uued, nunnud ja päris kassidega püksid. See oli Lenne vabrikupood mis asus Mustamäe teel. See oli loomulikult Tallinnas sest näiteks New Yorki ei saa minna rattaga, kui sa lähed ilma lennukita või laevata.

Nüüd ma räägin kuidas seda jäätist tehti.
Kõige esimesena pandi küpsist, aga päris algust me ei jõudnud filmida.


Küpsist pandi ringikujulise plaadi peale. Siis valati sinna jäätisesegu, mis maitses nagu vanilje. Siis jäätisesegu läks laiali ja siledaks, aga ei olnud õnnetust. Selle ringikujulise plaadi temperatuur oli -21 kraadi. Ja selle peale pandi šokolaadi vedelikku ja sellest tehti kassi näo kuju. Siis sellest tehti mitu jätsirulli ja pandi küpse vahukommi, mis oli hambaorgi peal ja gaasiga küpsetatud ja veel pandi küpsist. See jätsirull maitses 100% ja see on sobiv koht. Ja seal on head, kenad, ja ilusad kokad selles jätsirulli kohvikus. Ja sinna on lubatud minna ja ma pakun sellele kohvikule hindeks viis pluss.

1 kommentaar: